Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Więcej

Szkolenie Z Obsługi Reklamacji

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"
Prawo konsumenckie w call/ contact center - zastosowanie i praktyczne warsztaty


Szkolenie z obsługi reklamacji.
Prawo konsumenckie w call contact center - zastosowanie i praktyczne warsztaty.



25 grudnia 2014 r. weszła w życie nowa ustawa o prawach konsumenta. Zmieniła ona m.in. zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji oraz nałożyła na sprzedawców nowe obowiązki informacyjne. Podczas intensywnych warsztatów doświadczeni wykładowcy przedstawią zmiany w przepisach i przećwiczą praktyczne zastosowanie nowego prawa.

Zapraszamy na szkolenie z obsługi reklamacji. Program warsztatów będzie dostosowany do specyfiki działalności Twojej firmy z naciskiem na praktykę wynikającą z doświadczenia prowadzących, którzy naprawdę znają i stosują prawo konsumenckie na co dzień.
Poznaj nowe zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, a także obowiązki informacyjne przedsiębiorców oraz zmiany dotyczące e-handlu i sprzedaży na odległość.
Sprawdź co musisz zmienić w Twojej firmie, aby być w zgodzie z nowymi przepisami. 


Szkolenie z obsługi reklamacji w firmie - podczas szkolenia

Na warsztatach mogą skorzystać w szczególności:

  • przedstawiciele call/ contact centers, kierownicy projektów sprzedażowych, kampanii outboundowych
  • przedstawiciele sklepów tradycyjnych: kierownicy, sprzedawcy oraz pracownicy sklepów i centrów handlowych
  • przedstawiciele sklepów internetowych
  • przedstawiciele działów obsługi klienta i rozpatrywania reklamacji
  • prawnicy, menedżerowie, specjaliści w sektorze e-commerce, e-marketingu, rozwiązań dla sektora e-handlu


Zobacz także nasze szkolenie - emisja głosu.

Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 

Cloud computing

Zapraszamy - napisz do nas!
< Wróć do Home

Szkolenie z Obsługi Reklamacji

Zmiana prawa w zakresie przyjmowania i obsługi reklamacji, jaka weszła w życie 25 grudnia 2014 roku, zmieniła również zasady związane z przyjmowaniem i obsługą reklamacji zgłaszanych przez klientów. Szkolenie z obsługi reklamacji łączy w sobie praktyczny warsztat obejmujący znowelizowane przepisy dotyczące praw konsumentów oraz pokazuje standardy, związane z praktycznym przyjmowaniem reklamacji.
 

Do kogo skierowane jest szkolenie z obsługi reklamacji


Obsługa ReklamacjiSzkolenie z obsługi reklamacji skierowane jest do osób, które w codziennej pracy mają do czynienia z klientami. Praktyczne informacje, przedstawione w przystępny sposób w czasie warsztatów, skierowane są głównie do:

  • pracowników zespołów call center, w tym również zespołów zajmujących się obsługą telefonicznych kampanii sprzedażowych,
  • kierowników projektów telefonicznych oraz przedstawicieli call center szeroko rozumianych,
  • osób odpowiedzialnych za obsługę klienta w sklepach tradycyjnych i internetowych,
  • specjalistów odpowiedzialnych za rozpatrywanie reklamacji,
  • specjalistów z branży e-commerce.


Ze względu na specyfikę szkolenia największy nacisk jest położony na aspekty praktyczne, co jest przydatne w szeroko rozumianych działach obsługi klienta, obsługujących klienta personalnie, telefonicznie czy mailowo. Przykłady zastosowania nowych przepisów mogą być również wykorzystane przez działy prawne w kontekście współpracy z działami rozpatrującymi reklamacje klientów, zgłaszane wszelkimi dostępnymi kanałami. Szkolenie z obsługi reklamacji jest dostępne w formule szkolenia otwartego, może być również opracowane jako szkolenie zamknięte. Wówczas jego tematyka będzie ściśle dostosowana do potrzeb danej firmy oraz oferowanych przez nią usług czy produktów. 
 

Szkolenie Obsługa ReklamacjiTematyka szkolenia z obsługi reklamacji


Szkolenie z obsługi reklamacji w przypadku szkoleń zamkniętych jest dostosowane tematycznie do potrzeb danej firmy. Takie szkolenie obejmuje analizę procedur dotyczących przyjmowania i rozpatrywania reklamacji pod kątem ich zgodności z prawami konsumenta oraz analizuje cały proces obsługi reklamacji. Treścią szkolenia może być zaproponowanie procedur związanych z obsługą klienta w kontekście przyjmowania i rozpatrywania reklamacji. Istotnym elementem szkolenia jest przybliżenie szablonów odpowiedzi, które najczęściej będą kierowane do klientów. Takie szablony mogą powstać w czasie warsztatów, stanowiących integralną część szkolenia zamkniętego z zakresu obsługi reklamacji. 


 

Reklamacja jako możliwość


Głównym celem szkolenia z obsługi reklamacji jest wypracowanie standardów obsługi, które zostaną wdrożone w firmie we wszystkich działach, odpowiedzialnych za kontakty z klientami. W części praktycznej szkolenia uczestnicy mają możliwość przećwiczenia przyjmowania krytyki od klienta, mogą również wykazać się swoimi umiejętnościami z zakresu diagnozowania oczekiwań i potrzeb klienta. W przypadku osób, które przyjmują reklamacje telefonicznie, wskazane są również dodatkowe umiejętności z zakresu doboru właściwego stylu prowadzenia rozmowy do danego klienta. Pracownicy działów obsługi klienta poznają również Formułę Prezentu, zwaną również Formułą ośmiu kroków Barlowa i Møllera, powszechnie stosowaną przy rozpatrywaniu reklamacji.