Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Warsztaty Kreatywności

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Warsztaty kreatywności. Czy profesjonalne obsługi klienta i kreatywności można się nauczyć? Można! Kreatywność, myślenie dywergencyjne, kreatywne myślenie, rozwiązywanie problemów organizacyjnych - tutaj znajdziesz odpowiedź na to pytanie!

Obsługa klienta - szkolenie i warsztaty z kreatywności.



CELE SZKOLENIA: Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z istotą kreatywności w procesie komunikacji z klientem oraz myślenia dywergencyjnego. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają bariery i blokady ograniczające kreatywność. Najważniejszym aspektem szkolenia będzie pobudzenie kreatywności w procesie komunikowania się z klientem.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
  • Otrzymasz narzędzia wspierające budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Rozwiniesz umiejętności skutecznego komunikowania się z klientem
  • Poznasz bariery i blokady ograniczające kreatywność
  • Poznasz obszary komunikacji, w których będziesz mógł się rozwijać w rozmowie z klientem
  • Rozwiniesz umiejętności pobudzania kreatywności w procesie komunikowania się z klientem

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
  • Czym jest kreatywność
  • Kreatywność w procesie komunikowania się z klientem
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientem
  • Techniki pobudzania kreatywności
  • Skuteczne poszukiwanie rozwiązań, nowych pomysłów
  • Przełamywanie schematów myślowych
  • Co pomaga, a co ogranicza w kreatywnym myśleniu
  • Trening kreatywności

UCZESTNICY SZKOLENIA:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników obsługi klienta, specjalistów, kierowników oraz wszystkich osób, którym zależy pobudzaniu kreatywności w procesie komunikowania się z klientem

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:
2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:
  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 
Szkolenie dla trenerów wewnętrznych call center


Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu:
Ja jako marka - budowanie marki osobistej 
Skuteczna rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja

Prowadzimy także szkolenia z telemarketinguszkolenia z telesprzedaży - zapraszamy.
< Wróć do Home