Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Windykacja telefoniczna - poziom podstawowy i zaawansowany

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"
Windykacja telefoniczna - poziom podstawowy i zaawansowany. Znamy receptę na skuteczną windykację przez telefon, sprawne i efektywne rozmowy windykacyjne. Zapraszamy na szkolenia dla windykatorów, którzy nauczą się jak prowadzić profesjonalne rozmowy windykacyjne z dłużnikami.

CELE SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy z zakresu typologii zachowań klientów ze szczególnym naciskiem na typ klienta, czyli dłużnika.  W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość poznać typologię klienta, dzięki której lepiej zrozumieją mechanizmy, które wpływają na zachowania poszczególnych klientów.
Szkolenie ma pokazać czym jest skuteczna windykacja przez telefon,  jakie wyzwania stoją przed pracownikami Działów Windykacji oraz jakie narzędzia psychologiczne należy stosować konfrontując się z klientami, którzy budzą w pracownikach frustracje i wpływają demotywująco na pracę.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
  • Otrzymasz narzędzia psychologiczne wpływające na efektywność prowadzenia rozmowy z dłużnikami
  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmowy z trudnymi klientami - dłużnikami
  • Rozwiniesz umiejętności radzenia sobie z nowymi wyzwaniami, które stoją przed pracownikami Działów Windykacji
  • Będziesz potrafił wzbudzić w sobie motywację do przeprowadzania efektywniejszych rozmów z klientami
 RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
  • Mechanizmy psychologiczne – Zespół Munchausena
  • Typy zachowań klientów – jak rozpoznać typ klienta i jak sobie z nim radzić?
  • Skuteczna windykacja przez telefon
  • Jak przeprowadzić rozmowę windykacyjną z klientem
  • Techniki radzenia sobie z emocjami w sytuacji trudnej w rozmowie z dłużnikiem
  • Rozmowy nastawione na efektywność i skuteczność rozmowy windykacyjnej
  • Język korzyści – skuteczna argumentacja
  • Skuteczne rozmowy wpływające na rozwiązanie sprawy klienta
  • Typologia osobowości klienta
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Działów Windykacji, obsługi klienta oraz wszystkich osób, którym zależy na skutecznej i efektywnej rozmowie w sytuacjach trudnych z klientami.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:
2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:
  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 
Proces efektywnej komunikacji przez telefon

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: 
Strategia współpracy z klientami 


< Wróć do Home