Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Proces efektywnej komunikacji przez telefon. Jeszcze nie tak dawno szkolenia z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych cieszyły się ogromną popularnością, ponieważ była to pierwsza kompetencja, którą rozwijano masowo w Polsce. Później wszyscy zaczęliśmy szkolić się ze sprzedaży i kształtować postawy pro-sprzedażowe, niejednokrotnie przeceniając wagę szkoleń sprzedażowych nad komunikacyjnymi. Zapraszamy - wracamy do źródeł!
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest rozwój umiejętności komunikowania się przez telefon w kontakcie z klientami, także nauka umiejętność poszukiwania rozwiązań i skutecznej wymiany informacji oraz rozwijania innych. Podczas szkolenia rozwijamy także postawy pro-klienckie.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
UCZESTNICY SZKOLENIA: szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, którym zależy na rozwijaniu umiejętności interpersonalnych oraz skutecznej komunikacji, a także tych osób, które szukają miejsc, gdzie będą mogły swobodnie wymieniać swoje niepopularne opinie i poglądy.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE
Zapraszamy - napisz do nas!
Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie:
Szkolenie z obsługi klienta
Ekonomia behavioralna w sprzedaży
Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu:
Obsługa klienta przez telefon i budowanie relacji z klientami
Techniki sprzedaży relacyjnej - pracownik jako business partner