Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Proces efektywnej komunikacji przez telefon. Jeszcze nie tak dawno szkolenia z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych cieszyły się ogromną popularnością, ponieważ była to pierwsza kompetencja, którą rozwijano masowo w Polsce. Później wszyscy zaczęliśmy szkolić się ze sprzedaży i kształtować postawy pro-sprzedażowe, niejednokrotnie przeceniając wagę szkoleń sprzedażowych nad komunikacyjnymi. Zapraszamy - wracamy do źródeł!
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest rozwój umiejętności komunikowania się przez telefon w kontakcie z klientami, także nauka umiejętność poszukiwania rozwiązań i skutecznej wymiany informacji oraz rozwijania innych. Podczas szkolenia rozwijamy także postawy pro-klienckie.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
Rozwiniesz umiejętności komunikacji w procesie obsługi klienta
Otrzymasz wiedzę na temat poszukiwania skutecznych rozwiązań w pracy z klientem
Poznasz skuteczne techniki wywierania wpływu
Nauczysz się prawidłowo prowadzić rozmowę w sytuacji trudnej z klientem
Poznasz techniki identyfikacji i analizy problemów
Nauczysz się kontrolować swoje emocje i działać efektywnie w sytuacjach stresowych
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Proces efektywnej komunikacji
Komunikacja nastawiona na budowanie pozytywnych relacji z klientami
Zasady skutecznej komunikacji przez telefon
Zasady poprawności językowej
Skuteczna argumentacja – język korzyści
Zasady otwartości postawy wobec klienta
Techniki radzenia sobie z emocjami klienta oraz własnymi w procesie obsługi klienta
Narzędzia skutecznej komunikacji.
UCZESTNICY SZKOLENIA: szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, którym zależy na rozwijaniu umiejętności interpersonalnych oraz skutecznej komunikacji, a także tych osób, które szukają miejsc, gdzie będą mogły swobodnie wymieniać swoje niepopularne opinie i poglądy.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA:2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE
Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
Certyfikaty uczestnictwa
Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy
Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
Panel dyskusyjny podczas szkolenia
Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników.