Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Ekonomia Behawioralna w Sprzedaży

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"

Nowość, Nowe techniki sprzedażowe 2017, Nowy temat szkolenia!!! 

‘Trening kompetencji sprzedażowych – Techniki modelowania sprzedaży na bazie ekonomii behawioralnej’  
Poziom zaawansowany

O EKONOMII BEHAWIORALNEJ
Ekonomia behawioralna pokazuje, jak w prosty sposób sprawić, by ludzie podejmowali najlepsze decyzje. Zostań Architektem Wyborów swojego klienta. Teoria ekonomii behawioralnej bazuje na zasadzie ograniczonej racjonalności. Oznacza to, że o ile w teorii ekonomii człowiek zawsze działa racjonalnie w celu maksymalizacji osiąganych zysków, to wg. ekonomii behawioralnej na nasze działanie wpływają czynniki społeczne i emocjonalne. Innymi słowy, ze względu na ograniczoną zdolność do analizy, nie zawsze podejmujemy wyłącznie racjonalne decyzje. Ekonomia behawioralna, u podstaw której leży nowy system badawczy, definiuje brakujące ogniwa, istniejące między racjonalnymi reakcjami, a tym, co robimy naprawdę.

CELE SZKOLENIA
Celem głównym szkolenia jest poznanie nowych technik sprzedażowych, zwiększenie portfela klientów oraz konwersji sprzedaży, także wzrost wskaźnika satysfakcji klientów (NPS). Cele szczegółowe:
  • wejście na wyższy poziom sprzedaży poprzez poznanie nowych technik opartych o znajomość heurystyk / reguł decyzyjnych klientów
  • rozwój umiejętności bycia „architektem wyborów” Klientów poprzez zastosowanie wiedzy o ekonomii behawioralnej w sprzedaży telefonicznej
  • praktyczne wykorzystanie zasad i wiedzy o ekonomii behawioralnej (która systematyzuje i opisuje błędy poznawcze oraz reguły decyzyjne klientów– heurystyk – wynikające  ograniczonej racjonalności)
  • rozwój postaw pro-sprzedażowych i pro-aktywnych w zakresie pozyskiwania nowych klientów
  • wzrost umiejętności sprzedażowych w zakresie modelowania sprzedaży (nawigowanie Klientów na wybrane produkty), sprzedaż poprzez zaspakajanie potrzeb oraz wywoływanie pilności zakupu).

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Poznasz nowe techniki sprzedażowe oparte na zasadach ekonomii behawioralnej 
  • Zostaniesz „architektem wyborów” Klientów poprzez zastosowanie wiedzy o ekonomii behawioralnej w sprzedaży
  • Będziesz zmotywowany, pełen inspiracji i chęci do sprawdzenia nowej wiedzy
  • Otrzymasz argumentarium sprzedażowe na typowe obiekcje klientów dostosowane do własnego produktu
  • Otrzymasz ‘One Pagery’ - pigułka wiedzy w postaci dwustronicowego podsumowania najważniejszych treści szkoleniowych.
  • Uczestnicy zaplanują swój indywidualny Action Plan (Co przestanę robić, Co zacznę robić, Od kiedy)
  • Uczestnicy otrzymują do wykonania zadanie wdrożeniowe w ramach utrwalenia wiedzy i umiejętności sprzedażowych.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Ekonomia behawioralna – nowa inspiracja w procesach sprzedażowych
  • Projektowanie wyborów swojego klienta
  • Cechy procesów myślowych: myślenie w dwóch systemach - System 1 (szybki i automatyczny) System 2 (powolny i refleksyjny). Uproszczone reguły decyzyjne: przewaga decydowania przez Klientów w Systemie 1
  • Przewidywalność nieracjonalności decyzji klientów. Racjonalność i nieracjonalność zachowań ekonomicznych, paradoksy racjonalności. Ekonomiczne wyjaśnienie decyzji zakupowych
  • Nasz wpływ na podejmowane przez Klientów decyzje na bazie heurystyk: jak zostać  „architektem behawioralnym” wyborów swojego Klienta
  • Modelowanie sprzedaży w celu nawigowania klienta na wybór rekomendowanej usługi 
  • Technika wywiadu motywującego klienta do rekomendowanego wyboru – zastosowanie  pytań coachingowych
  • Nowe podejście – Przejście od pokonywanie obiekcji do rozmowy o obiekcjach
  • Warsztaty sprzedażowe -  ciekawe, inspirujące i bardzo edukacyjne. 
UCZESTNICY SZKOLENIA

Szkolenie przeznaczone jest pracowników sprzedaży, obsługi klienta, konsultantów telefonicznych oraz dla wszystkich osób, którym zależy na rozwijaniu postawy pro-sprzedażowej oraz poznaniu nowych technik sprzedażowych. 

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:

  • raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • certyfikaty uczestnictwa
  • materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy 
  • na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • panel dyskusyjny w trakcie szkolenia
  • pomoc trenerska po szkoleniu dla uczestników -  skrzynka Mail Box/Zapytaj Trenera 

MIEJSCE SZKOLENIA: siedziba Klienta Zlecającego lub miejsce wskazane przez CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo

Napisz do nas!

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/otwarte w obszarach:

Sprzedaż, negocjacje, telesprzedaż
Przywództwo i kompetencje osobiste w sprzedaży


< Wróć do Home