Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Trening mentalny - automotywacja w procesie sprzedaży

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte"

Nowość!!
Szkolenie z zakresu automotywacji w sprzedaży - dla Twoich pracowników ważna jest tożsamość, kluczowa jest identyfikacja z firmą. 
Na tym szkoleniu dowiesz się, jak pokonać wewnętrzne opory przed aktywnym prowadzeniem sprzedaży. 

CELE SZKOLENIA

Celem szkolenia jest praca nad postawą pracowników w takich obszarach, jak m.in.: praca z emocjami w relacjach z innymi i radzenie sobie ze stresem, poznanie siebie i swojego potencjału sprzedażowego, pokonywanie wewnętrznych oporów przed aktywnym prowadzeniem kampanii sprzedażowych, budowania wizerunku, wzmacniania wewnętrznej motywacji. wzmocnienie pro-aktywności konsultantów w poszukiwaniu szans sprzedażowych i ich wykorzystywaniu. Celem jest także pokazanie jak proces zmiany oraz nasze wewnętrzne przekonania i postawy maja wpływ na nasze zachowanie i możliwe efekty. Pobudzenie motywacji do pracy nad własnymi przekonaniami oraz zachęcenie do wdrożenia zmian oraz rozwijania kompetencji sprzedażowych.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwój kompetencji otwartość na zmiany
  • Uczestnictwo w treningu mentalnym i treningu automotywacji
  • Wgląd w siebie
  • Wypracowanie indywidualnej strategii na pokonanie przekonań ograniczających skuteczne działanie
  • Przepracowanie złych emocji i stanów emocjonalnych.

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • JA w zmianie - źródła zmiany, fazy zmiany, jak przejść skutecznie przez zmianę
  • Przekonania ograniczające podejmowanie skutecznych działań
  • Przekonania mobilizujące i motywujące do działania oraz pro-aktywności zawodowej
  • Demaskowanie nawyków, które przeszkadzają w skutecznym działaniu. Nawyki skutecznego działania wg S. Covey’a (7 nawyków)
  • Profil motywacyjny wg T. Lowe – autodiagnozowanie
  • Zarządzanie emocjami – rozpoznawanie własnego stanu emocjonalnego, samoregulacja – panowanie nad swoimi stanami wewnętrznymi i impulsami.
  • Moja efektywność zawodowa.

UCZESTNICY SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest pracowników sprzedaży, obsługi klienta, konsultantów telefonicznych oraz dla wszystkich osób, którym zależy na zmianie postaw i otwarciu się na sprzedaż. 

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE

  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy 
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny w trakcie szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu -  skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

MIEJSCE SZKOLENIA: siedziba klienta zlecającego lub miejsce wskazane przez CCTRAINING. 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej -  Napisz do nas!

Jeżeli szukasz innych szkoleń z zakresu motywowania w procesach sprzedaży - poznaj naszą ofertę: 

Techniki zwalczania stresu i wypalenia zawodowego
Coaching zachowań sprzedażowych

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne.


< Wróć do Home