Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Skuteczna windykacja przez telefon

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne"
Zapraszamy na szkolenie "Skuteczna windykacja przez telefon"

Odzyskiwanie należności na drodze polubownej, to sztuka którą warto doskonalić. Rozmowa telefoniczna jest często pierwszą próbą kontaktu z nierzetelnym kontrahentem. Na naszym szkoleniu dowiesz się jak rozmawiać z dłużnikiem przez telefon, aby skutecznie odzyskać zapłatę za wystawione faktury. 

CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie dobrych relacji z kontrahentem. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie prowadzić proces windykacyjny i sprawnie odzyskiwać należności. Uczestnicy zapoznają się ze specyficznymi typami zachowań klientów, ze szczególnym naciskiem na typ klienta - dłużnika ocierającego się o Zespół Munchausena. Poznają typologię klienta, dzięki której lepiej zrozumieją mechanizmy wpływające na zachowania poszczególnych klientów – dłużników. Szkolenie ma pokazać jakie wyzwania stoją przed pracownikami Działów Windykacji i jakie narzędzia psychologiczne należy stosować konfrontując się z klientami, którzy budzą w pracownikach frustracje i wpływają demotywująco na pracę.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU 
  • Będziesz potrafił przeprowadzić skuteczną rozmowę windykacyjną zachowując pozytywne relacje z klientem;
  • Będziesz potrafił efektywnie wykorzystać narzędzia psychologiczne w rozmowie z dłużnikami
  • Zdobędziesz wiedzę jak wzbudzić w sobie motywację do przeprowadzania efektywniejszych rozmów z klientami;
  • Dowiesz się jak radzić sobie z trudnymi klientami-dłużnikami;
  • Poznasz mechanizmy psychologiczne, które kierują klientami ocierającymi się o Zespół Munchausena;
  • Będziesz potrafił radzić sobie z nowymi wyzwaniami, które stoją przed pracownikami ściągającymi należności od dłużników.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA (2 dni szkoleniowe)
  • Mechanizmy psychologiczne – Zespół Munchausena
  • Typy zachowań klientów – jak rozpoznać typ klienta i jak sobie z nim radzić?
  • Skuteczna windykacja przez telefon
  • Jak przeprowadzić rozmowę windykacyjną z klientem
  • Techniki radzenia sobie z emocjami w sytuacji trudnej w rozmowie z dłużnikiem
  • Rozmowy nastawione na efektywność i skuteczność rozmowy windykacyjnej
  • Język korzyści – skuteczna argumentacja
  • Skuteczne rozmowy wpływające na rozwiązanie sprawy klienta
  • Typologia osobowości klienta.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Działów Windykacji, obsługi klienta oraz wszystkich osób, które są odpowiedzialne za odzyskiwanie należności w firmach. 

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Cena - 1 199 zł netto/os -
zapytaj o rabat przy większej liczbie chętnych!

Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!

Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy
Warunki uczestnictwa.

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   <<<
< Wróć do Home