Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Skuteczna windykacja przez telefon

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"
Zapraszamy na szkolenie "Skuteczna windykacja przez telefon"

Odzyskiwanie należności na drodze polubownej, to sztuka którą warto doskonalić. Rozmowa telefoniczna jest często pierwszą próbą kontaktu z nierzetelnym kontrahentem. Na naszym szkoleniu dowiesz się jak rozmawiać z dłużnikiem przez telefon, aby skutecznie odzyskać zapłatę za wystawione faktury. 

CELE SZKOLENIA
Celem szkolenia jest rozwój kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie dobrych relacji z kontrahentem. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie prowadzić proces windykacyjny i sprawnie odzyskiwać należności. Uczestnicy zapoznają się ze specyficznymi typami zachowań klientów, ze szczególnym naciskiem na typ klienta - dłużnika ocierającego się o Zespół Munchausena. Poznają typologię klienta, dzięki której lepiej zrozumieją mechanizmy wpływające na zachowania poszczególnych klientów – dłużników. Szkolenie ma pokazać jakie wyzwania stoją przed pracownikami Działów Windykacji i jakie narzędzia psychologiczne należy stosować konfrontując się z klientami, którzy budzą w pracownikach frustracje i wpływają demotywująco na pracę.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU 
  • Będziesz potrafił przeprowadzić skuteczną rozmowę windykacyjną zachowując pozytywne relacje z klientem;
  • Będziesz potrafił efektywnie wykorzystać narzędzia psychologiczne w rozmowie z dłużnikami
  • Zdobędziesz wiedzę jak wzbudzić w sobie motywację do przeprowadzania efektywniejszych rozmów z klientami;
  • Dowiesz się jak radzić sobie z trudnymi klientami-dłużnikami;
  • Poznasz mechanizmy psychologiczne, które kierują klientami ocierającymi się o Zespół Munchausena;
  • Będziesz potrafił radzić sobie z nowymi wyzwaniami, które stoją przed pracownikami ściągającymi należności od dłużników.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA (2 dni szkoleniowe)
  • Mechanizmy psychologiczne – Zespół Munchausena
  • Typy zachowań klientów – jak rozpoznać typ klienta i jak sobie z nim radzić?
  • Skuteczna windykacja przez telefon
  • Jak przeprowadzić rozmowę windykacyjną z klientem
  • Techniki radzenia sobie z emocjami w sytuacji trudnej w rozmowie z dłużnikiem
  • Rozmowy nastawione na efektywność i skuteczność rozmowy windykacyjnej
  • Język korzyści – skuteczna argumentacja
  • Skuteczne rozmowy wpływające na rozwiązanie sprawy klienta
  • Typologia osobowości klienta.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Działów Windykacji, obsługi klienta oraz wszystkich osób, które są odpowiedzialne za odzyskiwanie należności w firmach. 

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!

Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy
Warunki uczestnictwa.

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   <<<
< Wróć do Home