Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Wydarzenia

Napisz do nas

Partnerstwo dla edukacji rynku Customer Service i Contact Center

Ruszyła pierwsza edycja Studium Managera Call Center!

Wkrótce pierwsze spotkanie Trenerów w ramach Akademii Jakości Contact Center- grudzień 2018!

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo Sp. J. zawarły porozumienie mające na celu zbudowanie spójnego programu edukacyjnego, a w efekcie wypełnienie luki edukacyjnej i kompleksowy rozwój kadr contact center. Dodatkowym bonusem w ramach oferty programowej ma być możliwość swobodnej wymiany know how w formie ciekawych nieformalnych spotkań w siedzibie SMB przy Czerskiej oraz spotkania tam decydentów z najważniejszych polskich firm, kształtujących rzeczywistość contact center na polskim i międzynarodowym rynku.

Czerska 8/10 ma stać się nowym adresem, gdzie przy kawie spotkać się będzie środowisko trenerów i liderów contact center z najlepszymi Coachami tej branży – w ramach Akademii Jakości Contact Center.

Dla kadry managerskiej średniego i wyższego szczebla mamy również propozycję spotkań edukacyjnych – Akademia Skutecznej Koordynacji Projektów Contact Center rusza już w styczniu! Tym samym SMB wraz ze swoim partnerem realizuje zapowiadany misyjny program na rzecz edukacji i wymiany wiedzy branżowej. Po szczegóły zapraszamy tutaj:Link do oferty Akademii Jakości CC

„Misją SMB jest edukacja i wsparcie rozwoju rynku marketingu bezpośredniego, w tym call center. Skupiamy się na identyfikowaniu dobrych praktyk i poszukiwaniu odpowiedzi na największe wyzwania branży. Przygotowane projekty edukacyjne to kontynuacja propozycji, które w poprzednich latach cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Zaangażowanie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przyspieszyło nasze prace w obszarze kompleksowego projektu edukacji i polepszenia wizerunku branży cc. W sobotę 10 listopada została uruchomiona pierwsza edycja Studium Managera CC, realizowana przez Uniwersytet Warszawski, z czego bardzo się cieszymy.

W drugiej części naszego programu edukacyjnego szukaliśmy partnera, który optymalnie uzupełniłby nasze możliwości. Ogromnie się cieszymy, że do projektu dołączył zespół CCTRAINING Szkolenia i Doradztwo, z ponad 15 letnim doświadczeniem w realizacji projektów szkoleniowych i doradczych dla cc.

< Wróć do Home