Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Więcej

Szkolenia zamknięte, Szkolenia online

Szkolenia indywidualne, Szkolenia online

Doradztwo & Audyty Call Center, Projekty online

Nowość - Outsourcing Procesu Quality Monitoring

Rekrutacja & Assessment Center

Szkolenia  z Obsługi Klienta

Unikalna usługa szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży przez telefon. Klienci najczęściej decydują się na szkolenia prowadzone przez Call Center Training z powodu wieloletniego doświadczenia w branży call center, profesjonalnego podejścia oraz wysokiej efektywności treningów. Gwarantujemy skuteczność, podnosimy konwersję sprzedaży.
 
Dzisiaj call center to nie tylko telefon – to również coraz bardziej wielokanałowa obsługa, poprzez e- mail, sms, chat, video chat oraz procesowe podejście do generowania leadów sprzedażowych. Większość tych zadań wykonują konsultanci telefoniczni, którzy ze względu na zakres swoich kompetencji oraz oczekiwaną efektywność powinni regularnie korzystać ze specjalistycznych szkoleń.

Szkolenie online sprzedaż przez telefon - zapraszamy do skorzystania z naszych usług!

Szkolenie online sprzedaż przez telefon - szkolenie telesprzedaż online - CCTraining

Telefoniczna obsługa klienta szkolenie

Zespół trenerów współpracujących z CC Training to zespół profesjonalistów, którzy doskonale znają specyfikę pracy w call center. Regularnie organizują szkolenia z zakresu telemarketingu, w czasie których istotna staje się telefoniczny kontakt sprzedażowy. Szkolenie tego rodzaju jest szkoleniem praktycznym, skierowanym zarówno do specjalistów pracujących już w zawodzie, jak i do osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową w call center. W czasie szkolenia uczestnicy mogą rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne czy umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem.
 
Tematyka organizowanych szkoleń jest bardzo szeroka, przy czym mogą one być organizowane jako szkolenia otwarte lub zamknięte, których tematyka dopasowana jest do konkretnych potrzeb zlecających. Takimi szkoleniami mogą być szkolenia ze sprzedaży czy szkolenia z negocjacji, które są przydatne w wielu firmach. Umiejętność prowadzenia rozmowy sprzedażowej wraz z umiejętnością przedstawiania odpowiednich argumentów czy też negocjowaniem warunków transakcji przydają się zarówno sprzedawcom telefonicznym, jak i przedstawicielom handlowym, mającym kontakt bezpośredni z klientami, także biznesowymi.

Szkolenie Komunikacja

Większość szkoleń, organizowanych przez CC Training, to szkolenia zamknięte, z których mogą korzystać pracownicy telefonicznych działów obsługi klienta, działów sprzedaży, ale również konsultanci telefoniczni pracujący w call center. Z myślą o tej grupie zawodowej organizowane są specjalne szkolenia z zakresu telemarketingu, w czasie których konsultanci telefoniczni uczą się, jak pracować ze skryptem sprzedażowym oraz w jaki sposób reagować na obiekcje klienta. Szkolenia ze sprzedaży telefonicznej powinny być dostosowane do potrzeb i specyfiki danej branży, w której realizowane są projekty sprzedażowe.
 
Oczywiście część umiejętności sprzedażowych, jakie w czasie szkolenia przyswajają sobie pracownicy działu telemarketingu, to wiedza uniwersalna. Jednak spora część firm, oferujących usługi czy produkty specjalistyczne, oczekuje, że wiedzę zdobytą w czasie szkolenia telemarketingowego czy ze sprzedaży przez telefon uczestnicy będą mogli zastosować w praktyce. Szkolenia sprzedażowe szyte na miarę są więc szkoleniami tworzonymi w oparciu o oczekiwania zleceniodawców z uwzględnieniem specyfiki produktów, które sprzedają. W trakcie szkoleń proponujemy gotowe rozwiązania, jak dedykowane schematy rozmów, argumenty handlowe i lity obiekcji klientów.
 
Dodatkowym elementem szkoleń dla konsultantów telefonicznych jest również możliwość tworzenia skryptów rozmów sprzedażowych oraz trening polegający na prowadzeniu rozmów sprzedażowych ze wsparciem trenerów, oparty na zastosowaniu umiejętności komunikacyjnych konsultantów.

Szkolenia z negocjacji i sprawna komunikacja siłą działów obsługi klienta i telesprzedaży

Bez względu na to, czy praca z klientem jest pracą opartą na kontakcie telefonicznym, czy też dotyczy pracowników działów obsługi klienta, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami, to jako praca wymaga zastosowania wielu umiejętności miękkich. Ważna jest empatia, umiejętność radzenia sobie ze stresem, ale również umiejętność przyjmowania obiekcji ze strony klienta. W tym przypadku szkolenie z obsługi reklamacji może dostarczyć cennej wiedzy, niezbędnej w wykonywaniu obowiązków. Każdy z wymienionych aspektów codziennych kontaktów z klientem może również być tematem szkolenia Negocjacje z klientem.
 
Podstawą pracy konsultantów telefonicznych jest sztuka komunikacji. Szkolenie komunikacja to rozwijanie umiejętności odpowiedniego reagowania na pytania, zadawane przez klienta, ale również od radzenia sobie z klientem trudnym (obsługa trudnego klienta). Firmy z profesjonalnym call center, które może być ograniczone do zaledwie kilku osób pracujących w dziale telesprzedaży lub obsługi klienta, doskonale wiedzą, że to właśnie ten dział jest swoistą wizytówką firmy. Dlatego poszerzanie kompetencji pracowników call center z wykorzystaniem profesjonalnych szkoleń jest inwestycją, która w krótkim czasie przynosi realne korzyści dla firmy oraz dla klientów. Sama firma zyskuje profesjonalnego pracownika, którego działania skierowane są do klienta.

 
Zapraszamy na:

Obsługa Klienta Szkolenie - Komunikacja - Szkolenia Negocjacje

"Za każdym razem, kiedy widzisz biznes, który odnosi sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważną decyzję." - Ducker Peter

CCTraining zrodziło się z pasji dążenia do sukcesu i wyznaczania ścieżek, które pozwalają na realizację śmiałych pomysłów. Łączymy w jedną część profesjonalizm, innowacyjne podejście, zawodową obsługę wymagającego Klienta z efektywnością działań. Znamy przepis na Twój sukces i jesteśmy gotowi, by pokazać Ci najlepszą strategię dla Twojego biznesu.


Kim jesteśmy


Firma szkoleniowo — doradcza CCTraning została powołana do życia w 2010 roku. Od początku naszej działalności skupiliśmy się na usługach szkoleniowych z zakresu profesjonalnej obsługi Klienta. Wiemy, jak istotne są wszystkie szczegóły prowadzące do sukcesu sprzedaży i negocjacji, dlatego podjęliśmy współpracę z zespołem profesjonalistów - praktyków, którzy wiedzę teoretyczną przełożyli na skuteczną praktykę. Wierzymy, że tylko takie podejście pozwala nam w pełni wykorzystać rzeczywisty potencjał naszych Zleceniodawców.


Nasz zespół


Nasi trenerzy posiadają ponad 16- letnie doświadczenie w call center, które jest dziedziną bardzo wymagającą i specyficzną pod każdym względem. Czerpiąc z ich praktycznych umiejętności oraz bogactwa wiedzy stworzyliśmy pakiet, w którym znajdują się autorskie szkolenia Negocjacje to jeden z ważniejszych aspektów, które poruszamy - wiemy, że są one kluczem otwierającym powodzenie procesu sprzedaży.

Tak pojęta struktura pozwoliła nam stworzyć najlepszą metodykę, która opiera się na realnych sytuacjach biznesowych. Całościowe podejście do tematyki szkoleń, dopasowane do wymagań współczesnych konsumentów i oczekiwań sprzedawców jest słuszną i rodzącą sukcesy drogą. Naszym zadaniem jest nie tylko wskazanie właściwych punktów odniesienia w całym procesie sprzedaży, negocjacji oraz szeroko pojmowanej obsługi klienta, ale też podnoszenie jakości i efektywności sprzedaży i optymalizacja procedur wyznaczających obecnie przyjęte standardy w obsłudze Klienta.


Telefon - Szkolenia NegocjacjeNasze spojrzenie


Zdajemy sobie sprawę, że dla większości z Państwa najbardziej newralgicznym punktem, na który chcecie zwrócić uwagę jest obsługa klienta Szkolenie z tego zakresu obejmuje zagadnienia dopasowane do specjalizacji Państwa branży. Dzięki takiemu podejściu do szkolenia sprzedaż nabierze zupełnie innego, lepszego i efektywniejszego oblicza przekładającego się w sposób bezpośredni nie tylko na wyniki finansowe, ale też pozytywnego postrzegania marki firmy.

Stworzyliśmy ofertę obejmującą dział call center/customer service i przygotowaliśmy specjalistyczne szkolenia Telemarketing wymaga odpowiedniego podejścia pracowników, odmiennej od tradycyjnej obsługi klienta i umiejętności prowadzenia dialogu z Klientem. Naszym zadaniem jest skupienie się na wszystkich ważnych elementach, którymi wyróżnia się perfekcyjna i skuteczna telefoniczna obsługa klienta Szkolenia opierają się o praktyczne umiejętności, doświadczenie i wiedzę naszych trenerów, którzy stają się dla szkolących mentorami wskazującymi rozwiązania.


Szkolenia z Obsługi KlientaObsługa Klienta Szkolenie


Celem naszych działań jest dostarczanie efektywnych i przynoszących sukces rozwiązań pozwalających na praktyczne zastosowanie w konkretnym zespole. Wsłuchujemy się w potrzeby naszych Klientów i znajdujemy rozwiązania pozwalające na:

  • budowanie mocnej przewagi nad firmami konkurencyjnymi w danej branży;
  • zabudowanie nowych standardów w zakresie obsługi klienta;
  • stanie się liderem w swojej dziedzinie
  • aktywne uczestniczenie w budowaniu oryginalnego know-how firmy;
  • zabudowanie nowych standardów w obsłudze klienta i podniesienie jakości usług;
  • zwiększenie skuteczności call center i contact center w zakresie obsługi klienta i sprzedaży.


Zdajemy sobie sprawę, jak szeroką tematyką jest obsługa klienta Szkolenie z tego zakresu ma za zadanie wskazać wszystkie aspekty - nie tylko sprzedażowe.



W naszej ofercie znajdziecie Państwo szkolenia z zakresu takich obszarów jak:


Zapraszamy na szkolenia o różnym formacie. Proponujemy:


Naszą ofertę uzupełniają:

  • doradztwo i audyty Call Center
  • badania Mystery Call
  • rekrutacja i assessment center.

 


Gwarancja i rekomendacje



Współpraca z naszymi Klientami jest dla nas wielkim wyróżnieniem. Wiemy, jak ważne są nasze szkolenia Negocjacje, które opierają się o przekazaną przez nas wiedzę niejednokrotnie mają istotny wpływ na rozwój danego przedsiębiorstwa i korporacji.

 

Szkolenia z Obsługi Klienta


Gwarancją naszej jakości są rekomendacje współpracujących z nami Firm. Budujemy relacje, dajemy drogowskazy i dopasowujemy się do specyfiki danej organizacji. Wiemy, że nasze szkolenia mają wpływ na samą markę i jej powszechny wizerunek. Sprawiamy, że istotnie podnosi się jakość obsługi oraz efektywność sprzedaży. Uczymy wytrawnej i profesjonalnej obsługi klienta niezależnie od sytuacji.

Jesteśmy, by wspólnie z naszymi Klientami wykreować sukces.

Szkolenia SprzedażSzkolenia ze sprzedaży

Współczesny świat opiera się na konsumpcjonizmie – te proste słowa, których wielu z nas nie chce dopuścić do siebie rządzą współczesnym światem, człowiekiem oraz bardzo często decydują o „być albo nie być” wielu przedsiębiorców. W jaki sposób sprzedać produkt? Czy kreowanie marki to coś więcej niż tylko dobra oferta na rynku? W jaki sposób zachęcić konsumenta do zakupu lub zamówienia danej usługi?

Sprzedaż nie jest prosta!

Wbrew pozorom na tak postawione pytania nie ma jednoznacznej odpowiedzi, gdyż wszystko zależy nie tylko do rynku docelowego, samego produktu czy jego atrakcyjności, ale również od bezpośredniej konkurencyjności oraz zdobytej już pozycji na rynku – sprzedaż z poziomu podmiotu dominującego powinna wyglądać zupełnie inaczej niż w przypadku stawiania pierwszych kroków z danym produktem i wchodzenia na konkurencyjny rynek! 

Samodzielnie czy z pomocą?

Odpowiedniego podejścia do konsumentów poszukiwać można w sposób samodzielnych – najczęściej metodą prób i błędów. O ile w pewnych przypadkach rzeczywiście można dysponować czasem na odszukanie idealnego podejścia i wypracowanie własnych metod sprzedaży i linii sprzedażowych, tak w większości przypadków złe wrażenie wywołane nieodpowiednim podejściem i próbami sprzedaży w sposób daleki od oczekiwań potencjalnych klientów może spowodować straty, których nie uda nam się tak szybko odbudować. Jak zatem zdobyć potrzebną wiedzę? Skąd nasi pracownicy mają czerpać inspirację i w jaki sposób podnosić swoje umiejętności sprzedażowe?

Sprzedaży można się nauczyć!

Umiejętność sprzedaży i kreowania potrzeb wśród konsumentów można się jednak z powodzeniem nauczyć. Nasza firma prowadzi szkolenia nie tylko z zakresu sprzedaży, ale również szkolenia z zakresu telesprzedaży. Tym samym jesteśmy w stanie sprostać każdemu wyzwaniu i wskazać techniki oraz sposoby, które z pewnością zadziałają w konkretnym przypadku. Oprócz licznych szkoleń dedykowanych prowadzimy również szkolenia ogólne, które mają wskazywać na poprawne zachowania w sprzedaży i być swego rodzaju szkoleniami uniwersalnymi, tj. niezależnymi od branży i konkretnego produktu.

Szkolenia Telesprzedaż

Dobry sprzedawca?

Czym powinien charakteryzować się dobry sprzedawca? Przede wszystkim powinien:

  • być otwarty na potrzeby klienta (konsumenta),
  • być cierpliwy (klienta trzeba wysłuchać),
  • być bystry i powinien umieć szybko reagować na zmieniającą się sytuację (szybka reakcja na potrzeby klienta),
  • nie powinien być nachalny (jeżeli klient mówi wyraźne „nie” to nie ma sensu jego przekonywanie do danego produktu, gdyż można go w ten sposób zrazić do całej marki),
  • być aktywny (nie powinien tylko słuchać klienta i jego potrzeb, ale sam te potrzeby powinien z niego wydobywać i je kształtować),
  • posługiwać się technikami sprzedażowymi.

 

Szkolenia telesprzedaż oraz szkolenia sprzedaż

Podsumowując, jeżeli chcemy zaistnieć na danym rynku sprzedaży lub też po prostu podnieść swoje wyniki finansowe związane z szeroko rozumianą sprzedażą (także telesprzedażą), to zapraszamy na nasze szkolenia ze sprzedaży i telesprzedaży.