Outsourcing Procesu Quality Monitoring
< Wróć do bloku "Nowość - Outsourcing Procesu Quality Monitoring"
Monitoruj jakość interakcji z klientami! Wyspecjalizowany dział monitoringu jakości interakcji z Klientami Twojej firmy, w każdym kanale, w ustalonym volumenie kontaktów. Manualnie i automatycznie
Skorzystaj z niezależnego, wiedzowego
Quality Monitoring Center!
Tylko u nas wyspecjalizowany zespół doświadczonych audytorów (trenerów i liderów jakości) zadba o utrzymanie jakości i stosowanie standardu obsługowego lub sprzedażowego w każdym kanale, w ustalonym volumenie kontaktów!
Zapraszamy do rozmowy, opcje analizy:
- możliwość manualnej analizy (uchem, okiem) rozmów lub chatów – co najmniej 440 interakcji miesięcznie, skala wg zapotrzebowania
- możliwość automatycznej analizy pełnego volumenu udostępnionych kontaktów z klientami we wszystkich kanałach (realizowanych przez call center)
- możliwość automatycznej analizy tylko kanałów tekstowych wskazanych przez Klienta
- obecnie stale realizujemy kilka projektów (Dział Quality Monitoring CCT)
Napisz aby otrzymać pełną prezentację rozwiązania i architekturę systemy do analizy automatycznej: info@cctraining.pl

Outsourcing oceny rozmów Call Center - Usługa oceny rozmów Call Center - CCTraining
< Wróć do Home