Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Wydarzenia

Outsourcing Procesu Quality Monitoring

< Wróć do bloku "Quality Monitoring - automatyczny i manualny" Monitoruj jakość interakcji z klientami! Wyspecjalizowany dział monitoringu jakości interakcji z Klientami Twojej firmy, w każdym kanale, w ustalonym volumenie kontaktów. Manualnie i automatycznie.

Zapraszamy do rozmowy, opcje analizy:
- możliwość manualnej analizy (uchem, okiem) rozmów lub chatów – co najmniej 440 interakcji miesięcznie, skala wg zapotrzebowania
- możliwość automatycznej analizy pełnego volumenu udostępnionych kontaktów z klientami we wszystkich kanałach (realizowanych przez call center)
- możliwość automatycznej analizy tylko kanałów tekstowych wskazanych przez Klienta

Obecnie stale realizujemy kilka projektów (Dział Quality Monitoring CCT)

Napisz aby otrzymać pełną prezentację rozwiązania i architekturę systemy do analizy automatycznej: info@cctraining.pl
< Wróć do Home