Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Prowadzenie rozmów retencyjnych. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznych rozmów retencyjnych przez telefon.
CELE SZKOLENIA:
Nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznych rozmów retencyjnych (zmniejszenie liczby rozwiązanych umów, zmniejszenie składanych wniosków rezygnacyjnych). Przekazanie wiedzy na temat skutecznych narzędzi retencyjnych. Ukształtowanie postawy pro-sprzedażowej; nabycie umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami w rozmowie retencyjnej. Wyjście do relacji typu Biznes Partner. Wprowadzenie uczestników szkolenia w techniki i taktyki wykorzystania narzędzi wywierania wpływu, negocjacji w zaawansowanych rozmowach retencyjnych. W TRAKCIE SZKOLENIA UCZESTNICY
Poznają mechanizm retencyjny, churn i skuteczne narzędzia retencyjne
Będą prowadzić rozmowę retencyjną w oparciu o nowe techniki sprzedaży i oczekiwania klientów
Poznają sposoby na skuteczne pozyskiwanie informacji od klientów – dotarcie do ukrytych powodów rezygnacji/ zastrzeżenia powierzchowne
Nabędą umiejętność skutecznego radzenia sobie z zastrzeżeniami klientów, w tym przewidywania i uprzedzania (outframing, reframing)
Wykorzystają język korzyści w rozmowie retencyjnej z klientami