Budujemy skrypty rozmów telefonicznych w call center
< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center, Projekty online"
Doradzamy, jak napisać najbardziej efektywny skrypt rozmowy dostosowany do założeń projektu, produktu i grupy docelowej; budujemy mechanizmy rozmowy sprzedażowej w oparciu o sprawdzone techniki i taktyki wywierania wpływu społecznego. Prowadzimy także warsztaty instruktażowe z opracowanego narzędzia skryptowego dla pracowników.
Proces zaczyna się od:
Analizy zestawu informacji niezbędnych konsultantom call center do realizacji zadań działu,
- Opracowania procedury tworzenia i aktualizacji skryptu oraz opracowanie przykładowego skryptu.
- Opracowania wzorów podstawowych dokumentów niezbędnych w pracy call center.
- Opracowania najefektywniejszego systemu prezentacji informacji (z uwzględnieniem zagadnienia minimalizacji kosztów).
Korzyści z posiadania profesjonalnego innowacyjnego skryptu rozmowy w call center:
- Wyznaczenie standardów branżowych w zakresie obsługi klienta lub w sprzedaży;
- Wdrożenie od zaraz gotowego narzędzia w celu poprawy jakości obsługi Klienta lub efektywności biznesowej w procesach sprzedaży lub windykacji;
- Przyjazne narzędzie pracy dla Kierowników lub Coacha wewnętrznego;
- Możliwość urozmaicenia systemu motywacyjnego o nowy obszar na podstawie założeń zawartych w skryptach rozmów telefonicznych;
- Narzędzie przyczynia się do podnoszenia skuteczność dosprzedaży;
- Podnosi motywację pracowników oraz zapobiega procesom wypalenia i wynudzenia zawodowego.
< Wróć do Home