Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Szkolenia negocjacje

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"


Podstawą prowadzenia udanych interesów nie jest wyłącznie rozsądne obchodzenie się z kapitałem i innymi dobrami materialnymi. Najlepsze przedsiębiorstwa, które od lat cieszą się niezachwianą pozycją liderów rynkowych, kładą nacisk nie tylko na jakość ich produktów, ale także (a może i przede wszystkim) na nabycie przez pracowników zdolności do funkcjonowania w różnych warunkach biznesowych kształtowanych przez nas samych.

Kształtowanie warunków biznesowych przez człowieka

Co kryje się pod tym enigmatycznym pojęciem? Oznacza ono wszelkie spotkania międzyludzkie, które zapewniają prowadzenie działalności gospodarczej. Do tej grupy możemy zaliczyć m. in.:

  • narady pracowników wewnątrz zespołu roboczego
  • sprawne zarządzanie kadrą
  • stworzenie w zakładzie pracy luźnej atmosfery przy jednoczesnym utrzymaniu koniecznej dyscypliny i autorytetu u przełożonych
  • rozmowy z potencjalnym klientem zainteresowanym skorzystaniem z naszych usług (również przez telefon)
  • prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi
  • zapewnienie sprawnej obsługi klienta
  • kształtowanie odpowiedniego wizerunku medialnego poprzez wywiady, konferencje prasowe 
  • organizowanie pomysłowych i szeroko zakrojonych kampanii reklamowych, które kładą nacisk na osobisty kontakt z odbiorcą
  • prowadzenie mediacji i negocjacji i z innymi pracownikami oraz ze wspólnikami biznesowymi i konkurencją
  • odpowiednią samoprezentację, wywierającą pozytywne wrażenie na rozmówcy.
w trakcji negocjacji



Sam pieniądz nie zapewni rozwoju firmy

Powyższe umiejętności są kluczem do efektywnego rozwoju na ścieżce zawodowej. Zapewniają one właściwą komunikację z ludźmi z naszego otoczenia, która z kolei pozwala na rozwijanie kolejnych aspektów działalności. Posiadając wymienione wyżej cechy, wypadniemy dobrze nie tylko w oczach naszych najbliższych współpracowników czy szefa, ale będziemy mogli pewną ręką prowadzić własną firmę. Ponadto staniemy się "łakomym kąskiem" dla innych potencjalnych pracodawców. Musimy pamiętać o tym, że dzisiaj na rynku pracy coraz bardziej liczą się tzw. "kompetencje miękkie", a więc te, które pozwalają na bezproblemowe funkcjonowanie w społeczeństwie. Można do nich zaliczyć asertywność, empatię, wyrozumiałość, konsekwentność, samokontrolę zachowania i cierpliwość oraz przywódcze cechy charakteru. Pozwalają one na nawiązanie rzetelnego dialogu, którego podłożem mogą być np. negocjacje.


Szansa na rozwój dla każdego

Co ważne, na opisane powyżej szkolenia może przyjść każdy, kto czuje potrzebę rozwoju osobistego. Nie trzeba czekać, aż szef wyśle cały zespół na nudne tygodniowe szkolenie, po którym dostaniem kolejne niewiele znaczące pismo. Na większość kursów można przyjść samemu. Już sam fakt, że szukamy we własnym zakresie drogi samorealizacji i podwyższenia kompetencji może być bardzo pozytywnym sygnałem dla potencjalnych pracodawców, ponieważ stawia nas w świetle osób zorganizowanych i ambitnych. Poza tym raz nabytych zdolności obchodzenia się z ludźmi nikt nam nie odbierze. Oczywiście szefowie, który chcą podwyższyć kompetencję swoich pracowników również powinni zadbać o wysłanie ich na odpowiedni kurs. Trzeba pamiętać o tym, że sprawnie działający zespół jest gwarancją wyższej efektywności. Dlatego warto ponieść jednorazowy wydatek, by móc potem cieszyć się z długofalowych przychodów


Rozwijanie pożądanych cech charakteru

Jeżeli szukają Państwo fachowego doradztwa w zarządzaniu zasobami ludzkimi, zachęcamy do skontaktowania się z naszą firmy. Działając na rynku od wielu lat, posiadamy duże doświadczenie w zakresie takich aspektów jak: doradztwo i obsługa klienta, sprzedaż oraz praca w call center. Ponadto kładziemy szczególny nacisk na dbałość o odpowiednią autoprezentację pracowników i pozwalamy im na rozbudowanie potrzebnego poczucia własnej wartości. Zachęca to ich to podejmowania bardziej odważnych (czytaj: bardziej efektywnych) działań. Pracownik przekonany o wartości będzie również bardziej asertywny i zdystansowany w kontaktach z klientami i innymi przedsiębiorcami. Zachowanie tzw. "zimnej głowy" da mu możliwość rzetelnego osądu sytuacji, co oczywiście skutkuje podjęciem dobrej decyzji. W świecie biznesu, który nie wybacza błędów, posiadanie takich umiejętności jest na wagę złota.


Negocjacje - koło ratunkowe w świecie biznesu

W poprzednim akapicie został poruszony aspekt asertywności i umiejętności rzetelnego osądu sytuacji. Te czynniki są niezwykle przydatne w sytuacji, gdy "walczymy o swoje", próbując dokonać korzystnej transakcji z klientem lub ustalić warunki handlowej współpracy. Aby osiągnąć konieczne porozumienie, konieczne jest przeprowadzenie negocjacji. Tylko na polu rzetelnej dyskusji można dojść do kompromisu. Sztuka znalezienia "złotego środka" jest gwarancją bezproblemowego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Ponadto pozwoli ona na rozwiązywanie konfliktów zarówno między pracownikami tej samej firmy, jak i pomiędzy różnymi podmiotami gospodarczymi. Znalezienie odpowiedniego wyjścia z kryzysowych sytuacji pozwala niejednokrotnie na uniknięcie wejścia sporu na ścieżkę administracyjną czy nawet sądową. Dlatego lepiej ochronić przedsiębiorstwo przed tego rodzaju pertubacjami, inwestując w odpowiednie wykształcenie kadr.

Rozmowy telefoniczne - szczególne wyzwanie

Nasza firma oferuje szkolenia pracowników m. in. właśnie w aspekcie prowadzenia umiejętnych negocjacji i rozmów z drugim człowiekiem. Co więcej, nie zapominamy cyfryzacji świata handlu, zapewniając również odpowiednie szkolenia osobom, które rozmawiają z klientami za pośrednictwem telefonicznych słuchawek. Zdajemy sobie sprawę z tego, iż sztuka prowadzenia rozmowy telefonicznej zdecydowanie różni się od prowadzenia dialogu "twarzą w twarz". Właśnie w czasie konwersacji na odległość zdajemy sobie sprawę z potęgi słowa. Dlatego właśnie tego rodzaju rozmowy wymagają odpowiedniej elokwencji, erudycji, dykcji i umiejętnego budowania relacji z rozmówcą. Dlaczego jest to takie ważne? 

Musimy pamiętać o tym, iż telefon zapewnia prowadzenie rozmów z osobami, z którymi osobiste spotkanie byłoby bardzo trudne. Ponadto dzięki telefonowi zyskujemy możliwość rozmawiania z setkami osób dziennie. Każda z nich może być potencjalnym współpracownikiem lub klientem. Za pośrednictwem jednej słuchawki możemy prowadzić negocjacje, dyskusje i promocję. Dlatego właśnie wykształcenie pracowników call center. Jest tak ważne. Nasza firma wyszkoli zatem każdego pracownika - nie zależnie od tego z jaką materią ma na co dzień do czynienia.


Zapraszamy także do zapoznania się z podobnymi szkoleniami:

< Wróć do Home