Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Zapraszamy na szkolenie "Zarządzanie sprzedażą i raportowanie w call center"
CELE SZKOLENIA
Głównym celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności managerskich w zakresie podejmowania decyzji zarządczych mających na celu wzrost konwersji sprzedaży. Uczestnicy w trakcie szkolenia poznają świat efektywnych projektów sprzedażowych w call center oraz nabędą wiedzę w zakresie skutecznego zarządzania projektem w ruchu przychodzącym i wychodzącym, w tym przygotowanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA – 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników, liderów, koordynatorów oraz kadry menadżerskiej, której zależy na kształtowaniu umiejętności menadżerskich w zakresie podejmowania decyzji zarządczych oraz poprzez zarządzanie i raportowanie w call center.
Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.