Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Proponujemy bardzo ciekawe szkolenie - jak odpowiadać na wyzwania managerskie związane z zarządzaniem pokoleniami młodych pracowników? Jak zarządzać pokoleniem Millenialsów?
CEL GŁÓWNY WARSZTATU
Szkolenie ma na celu omówienie specyfiki i psychologii zarządzania zasobami ludzkimi, czyli tzw. pokoleniem/generacją Z. Kładzie nacisk na omówienie obecnych wyzwań managerskich i technik radzenia sobie w pracy codziennej, także w kontekście budowania charyzmatycznej postawy przywódcy.
Szkolenie uczy jak radzić sobie z pracownikami młodymi, wchodzącymi dopiero na rynek pracy (urodzeni po 1990 roku, dorastający w czasie dobrobytu i wśród najnowszych technologii), dla których mniej istotna jest stabilna praca i często są mniej lojalni wobec organizacji. Grupę tę cechuje duża pewność siebie i aktywność w każdej dziedzinie życia z naciskiem na korzystanie z technologii i mediów cyfrowych.
PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA UCZESTNICY BĘDĄ WIEDZIELI JAK:
skutecznie komunikować się z pracownikami Generacji Z; wyznaczać im cele i kontrolować ich pracę
wykorzystywać narzędzia motywacji i komunikacji w pracy biorąc pod uwagę fakt, że pracownicy pokolenia Z dużą wagę przywiązują do życia prywatnego, oczekując dużej swobody i elastyczności czasu pracy
skutecznie wykorzystać potencjał Generacja "multitasking" czyli myślenia poza schematami i odważnego podejmowanie nowych wyzwań, umiejętność współpracy, gotowość do dzielenia się wiedzą i otwartością na zmiany;
budować autorytet szefa i filary charyzmatycznego przywództwa
radzić sobie z wyzwaniem jakim jest niska dyscyplina pracy, niechęć do korporacyjnie narzucanych rozwiązań, w szczególności ingerujących w ich indywidualny branding.
RAMOWY ZAKRES SZKOLENIA
Charakterystyka ludzi i pracowników pokolenia Z. Pokolenie Z w pracy - młodzi, zdolni i nielojalni. Pokolenie 13 faktów.
Psychologiczne uwarunkowania i zagrożenia zarządzania Generacją Z
Postawa pokolenia Z - młodzi, sprytni i zuchwali w pracy.
Sposoby na efektywną komunikację z Zetami
Sposoby na radzenia sobie z niską dyscypliną pracy, niechęcią do korporacyjnych narzucanych rozwiązań i niską lojalnością Zetów
Pomysły na budowanie przez pracodawcę społeczności Pokolenia Z w portalach społecznościowych – employerbranding w praktyce managerskiej, po etapie rekrutacji – możliwości organizacji, benchmark rynkowy w ramach inspiracji
Cechy współczesnego przywódcy - rola lidera w zespole Pokolenia Z
Budowanie pozycji szefa na gruncie merytorycznym w związku z brakiem poszanowania dla autorytetu przełożonego przez Zety
Narzędzia i metody motywacji Zetów - jasność sprecyzowanych celów, nowe wyzwania, których osiągnięcie wiąże się z uzyskaniem uznania, prestiżu, poczucia wykonywania bardzo ważnych zadań, docenianie kreatywności i "wykorzystanie" twórczych rozwiązań proponowanych przez pracowników
Omówienie wybranych technik motywacji w call center.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest kadry zarządzającej w call center.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE:
Raport po szkoleniu/Plan rozwoju/Ewaluacja projektu
Certyfikaty uczestnictwa
Materiały szkoleniowe oraz One Pager – pigułka wiedzy po szkoleniu
Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
Panel dyskusyjny podczas szkolenia
Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników
MIEJSCE SZKOLENIA: siedziba klienta zlecającego lub miejsce wskazane przez CCTRAINING.