Budowa call center
< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center, Projekty online"
Wspieramy budowanie call/contact center w strukturach naszych klientów
Doradzimy jak założyć call center krok po kroku. Gdy w ramach Twojej organizacji powstanie projekt uruchomienia profesjonalnego call center mającego na celu maksymalizację sprzedaży produktów lub usług Twojej firmy – zapoznaj się z naszą ofertą. Proponujemy kompleksowe doradztwo od strony technologicznej, telekomunikacyjnej, procesowej i zarządzania kapitałem ludzkim. Rozwiązania, jakie dostarczamy, pomagają optymalizować koszty uruchomienia nowej struktury organizacyjnej.
Żeby uruchomić profesjonalną strukturę call center, nie musisz ponieść znacznych kosztów. Dajemy alternatywne, niskobudżetowe rozwiązania pozwalające na bezinwestycyjne uruchomienia własnej struktury obsługowej lub sprzedażowej. Wspieramy klientów w dążeniu do wyznaczania standardów branżowych w zakresie obsługi klienta oraz budowaniu przewag konkurencyjnych poprzez planowanie i realizację efektywnych kampanii konsumenckich.
< Wróć do Home