Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Szkolenia - Zarządzanie partnerem i projektem outsourcing call center Zarządzanie zewnętrznym dostawcą usług call center i zleceniami, które realizuje on dla naszej organizacji to proces wymagający określonych kompetencji i wiedzy. Współpraca z outsourcing call center zakłada przeniesienie odpowiedzialności na partnera oraz pozwala korzystać z eksperckiej wiedzy i zasobów, których nie trzeba rozwijać we własnej organizacji. Aby jednak współpraca ta była skuteczna konieczne jest zarządzanie kluczowymi elementami projektów cc realizowanych na zewnątrz naszej organizacji oraz krytycznymi elementami relacji biznesowych i operacyjnych z dostawcą usług. Szkolenie dedykowane jest dla organizacji, które rozpoczynają współprace z dostawcą lub dostawcami usług cc, a także dla firm, które chcą usprawnić już realizowane procesy i relacje.
PROGRAM SZKOLENIA
Właściwe określenie kontekstu, założeń ogólnych i celów współpracy oraz realizowanych projektów i kampanii
Bazy danych, skrypty, bazy wiedzy, produkt – najważniejsze elementy wejściowe dla każdego projektu cc
Zasady zarządzania zespołem w projektach outsourcingowych, w tym rola przedstawicieli zleceniodawcy
Szkolenia i zarządzanie jakością – zapewnienie wymaganego poziomu wiedzy i jakości u partnera zewnętrznego
Monitoring i raportowanie – główne obszary oceny stopnia realizacji celów, kluczowe wskaźniki, wymagany „system raportowania” (jako sposób działania, a nie system informatyczny)
Kilka ważnych słów o technologii
Zarządzanie kontraktem na usługi cc, modele rozliczeń.
Szkolenie obejmuje część wykładową, w trakcie której prezentowane są praktyczne przykłady i najlepsze rynkowe praktyki zarządzania partnerem i projektem outsourcing cc. W trakcie szkolenia zrealizowana może być też część warsztatowa, w ramach której analizie poddane zostaną rzeczywiste elementy aktualnej współpracy naszego klienta z obecnymi dostawcami usług call center.
Moduł dodatkowy „Jak wybrać dostawcę usług call center?” przeznaczony dla firm, które dopiero rozważają rozpoczęcie współpracy z dostawcą usług outsourcing cc. W ramach tego modułu przedstawione zostaną podstawowe elementy istotne z punktu widzenia procesu wyboru właściwego dostawcy usług cc.
Uczestnicy szkolenia otrzymają dodatkowo raport branży outsourcing cc. Zawiera on ciekawe informacje, także wskaźniki i KPI, w tym analizy regionalne. Taki raport daje dodatkową wiedzę pozwalającą zrozumieć branżę i dostawców, którzy w niej działają. Koszt tego raportu to 1500 zł, ale cena dla uczestników szkolenia wynosi 400 zł netto/ dla zainteresowanych.
Zapraszamy! Dowiedź się więcej: info@cctraining.pl