Definiujemy strategie obsługi klienta w contact center i social media
< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center, Projekty online"
Przygotowujemy dedykowaną strategię obsługi klienta contact center oraz w social media zawierającą kompleksowe rozwiązania pozwalające skutecznie realizować proces obsługi w wybranych kanałach social mediowych i tradycyjnych. Strategie zawierają badania rynku: benchmarking działań konkurencji na rynku krajowym i międzynarodowym, analizę As is, pozycjonowanie produktu, analizy SWOT, TOWS, metody scenariuszowe.
Opracowana przez nas strategia zawiera koncepcję obsługi klienta w kanałach tradycyjnych i ww mediach społecznościowych zgodną z celami biznesowymi organizacji. Celem dokumentu jest ułożenie procesu tak aby klient mógł być obsłużony bez konieczności przekierowania np. do contact center. Dokument określa zakres kompetencji dedykowanego zespołu Social Media i opisuje m.in. czas reakcji na post lub zapytanie, sposób komunikacji oraz proces zamknięcia konkretnej sprawy.
Przekazujemy także zestaw rekomendacji dotyczących sposobu pozycjonowania marki w sieci umożliwiający natychmiastowe wychwytywanie opinii i wpisów zamieszczanych przez użytkowników. Nasze rekomendacje pozwalają obserwować zachowania użytkowników i konsumentów, reagować w czasie rzeczywistym, moderować aktywnie fora i listy dyskusyjne.
Skontaktuj się z nami!
Zapraszamy do naszego Social Media Competence Center
< Wróć do Home