Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Więcej

Sprzedaż w Call Center - Telemarketing

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Najbardziej skuteczny trening sprzedaży na rynku - klasyka szkolenia dla call center. Kształtowanie postawy pro sprzedażowej, poznanie technik sprzedaży, umiejętne zamykanie sprzedaży, prowadzenie rozmowy handlowej przez telefon. 

Szkolenia - telesprzedaż i telemarketing


Poznaj szczegóły: 

CELE SZKOLENIA
Ukształtowanie postawy pro-sprzedażowej uczestników szkolenia. Pobudzenie wśród uczestników szkolenia sprzedażowego ambicji do maksymalizacji wysiłku w celu podnoszenia konwersji sprzedaży oraz pobudzania rywalizacji w celu dążenia do przekraczania wyników sprzedażowych. Podczas szkolenia telemarketingowego uczestnicy poznają techniki i taktyki wywierania wpływu na klienta, wywodzące się z psychologii sprzedaży oraz wpływu społecznego.
Uczestnicy poznają standardy prowadzenia rozmów i działań sprzedażowych, mechanizmy badania potrzeb i pokonywania obiekcji klientów oraz, co jest kluczowe w rozmowach sprzedażowych, nabędą umiejętności wyłapywania aktywnie sygnałów kupna i zamykania szybko sprzedaży. Celem szkolenia z telesprzedaży jest także zapobieganie wypaleniu zawodowemu i podniesie motywacji wewnętrznej uczestników szkolenia. 

Szkolenia - telesprzedaż i telemarketing

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

  • Rozwiniesz umiejętności diagnozy potrzeb – poznasz nowe i sprawdzone pytania zwiększające sprzedaż
  • Nauczysz się posługiwać się językiem korzyści w celu prowadzenia finezyjnych i skutecznych rozmów sprzedażowych
  • Poznasz techniki wywoływania pilności zakupu oraz zamykania sprzedaży
  • Poznasz techniki, dzięki którym Klient będzie się czuł traktowany indywidualnie – budowanie relacji z klientami
  • Poznasz efektywne sposoby zachowania zwiększające sprzedaż oraz potencjał osobisty – pobudzanie automotywacji, wzmacnianie siebie
  • Poznasz techniki dosprzedaży i uproduktawiania klientów.


RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe

  • Psychologia skutecznej sprzedaży telefonicznej. Wyjście do sprzedaży relacyjnej i doradczej
  • Techniki dosprzedaży i uproduktawiania klientów
  • Modelowanie sprzedaży
  • Sprzedaż poprzez zaspokajanie potrzeb klienta
  • Skuteczne i sprawdzone techniki sprzedaży – przegląd wraz z benchmarkiem rynkowym
  • Wywoływanie pilności zakupu – poszukiwanie szans sprzedażowych  
  • Modele radzenia sobie z obiekcjami klientów
  • Siła perswazji i język korzyści w sprzedaży – skuteczna argumentacja. Gotowe rozwiązania
  • Techniki zamykania sprzedaży
  • Warsztaty coachingowe – analiza rozmów pracowników z klientami. Coaching w trakcie szkolenia jest najbardziej efektywną formułą warsztatową


UCZESTNICY SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla Sprzedawców, Handlowców, Przedsiębiorców, Konsultantów Sprzedaży i wszystkich tych osób, którym zależy na kształtowaniu postawy pro-sprzedażowej i szybkich efektach.


CZAS TRWANIA SZKOLENIA
2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.



W CENIE:
  • raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • certyfikaty uczestnictwa
  • materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy
  • na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • panel dyskusyjny w trakcie szkolenia
  • pomoc trenerska po szkoleniu -  skrzynka zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników.

MIEJSCE SZKOLENIA: 
siedziba klienta zlecającego lub miejsce wskazane przez CCTRAINING


FOLLOW - UP WARSZTATY SPRZEDAŻOWE PO SZKOLENIU

Jedną z opcji tuż po realizacji zajęć szkoleniowych jest wizyta naszego Trenera w siedzibie klienta (najpóźniej jeden miesiąc po szkoleniu, optymalnie: kolejny dzień po szkoleniu). Wizyta ma formę warsztatu sprzedażowego i pracy przy stanowisku uczestników w systemie On the Job training. Podczas wizyty trener prowadzi rozmowy coachingowe odnoszące się do działań sprzedażowych i negocjacyjnych oraz aktywizuje zespół/indywidualnych pracowników do podnoszenia wyników sprzedażowych, wspólnie z Trenerem poszukują efektywnych sposobów na podniesienie konwersji sprzedaży i skutecznych rozmów negocjacyjnych.    
Celem warsztatów jest utrwalenie nabytej wiedzy podczas projektów szkoleniowych poprzez proces zmierzający do doskonalenia poszczególnych pracowników w drodze regularnej oceny, wspólnego znajdowania rozwiązań i motywowania uczestników szkolenia do dokonywania zmian w swoich zachowaniach oraz rozmowach. Zależy nam na internalizacji postaw sprzedażowych i nawyku zamykania sprzedaży.

Napisz do nas - przygotujemy dla Ciebie dedykowany program!

Uzupełnij swoją wiedzę i zobacz także inne nasze szkolenia:
Sztuka umawiania spotkań handlowych
obsługi trudnego klienta
szkolenie z obsługi reklamacji
oraz
szkolenie telefoniczna obsługa klienta .

Zapraszamy także na szkolenia indywidualne w obszarach:

obsługa klienta szkolenie
szkolenia sprzedaż
telefoniczna obsługa klienta szkolenie
szkolenia negocjacje
obsługa trudnego klienta szkolenia
szkolenie z obsługi reklamacji
emisja głosu szkolenie
szkolenie komunikacja


< Wróć do Home

Szkolenia dla profesjonalnych konsultantów telefonicznych

Na rynku można spotkać podobne produkty i usługi, oferowane przez różne firmy. Jednak sami klienci coraz częściej decydują się na usługi konkretnej firmy z powodu obsługi klienta, która obecnie obejmuje nie tylko kontakt bezpośredni, ale również uwzględnia kontakt mailowy czy dotyczy rozmów z konsultantami. Większość tych zadań przypisuje się konsultantom telefonicznym, którzy ze względu na zakres kompetencji powinni regularnie korzystać ze specjalistycznych szkoleń.
 

Telefoniczna obsługa klienta szkolenie nie tylko dla profesjonalistów


Zespół trenerów współpracujących z CC Training to zespół profesjonalistów, którzy doskonale znają specyfikę pracy w call center. Trenerzy regularnie organizują szkolenia telemarketingu, w czasie których istotna staje się telefoniczna obsługa klienta. Szkolenie tego rodzaju jest szkoleniem praktycznym, skierowanym zarówno do specjalistów pracujących już w zawodzie, jak i do osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową w call center. W czasie szkolenia uczestnicy mogą rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne czy umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem. Tematyka organizowanych szkoleń jest bardzo szeroka, przy czym mogą one być organizowane jako szkolenia otwarte lub zamknięte, których tematyka dopasowana jest do konkretnych potrzeb zlecających. Takimi szkoleniami mogą być szkolenia sprzedaży czy szkolenia negocjacje, które są przydatne w wielu firmach. Umiejętność prowadzenia rozmowy sprzedażowej wraz z umiejętnością przedstawiania odpowiednich argumentów czy też negocjowaniem warunków transakcji przydają się zarówno sprzedawcom telefonicznym, jak i przedstawicielom handlowym, mającym kontakt bezpośredni z klientami, także biznesowymi. 
 

Szkolenie komunikacja także jako szkolenie szyte na miarę


Większość szkoleń, organizowanych przez CC Training, to szkolenia otwarte, z których mogą korzystać pracownicy telefonicznych działów obsługi klienta, działów sprzedaży, ale również konsultanci telefoniczni pracujący w call center. Z myślą o tej grupie zawodowej organizowane są specjalne szkolenia telemarketingu, w czasie których konsultanci telefoniczni uczą się, jak pracować ze skryptem sprzedażowym oraz w jaki sposób reagować na obiekcje klienta. Szkolenia sprzedaży telefonicznej powinny być dostosowane do potrzeb i specyfiki danej branży, w której realizowane są projekty sprzedażowe. Oczywiście część umiejętności sprzedażowych, jakie w czasie szkolenia przyswajają sobie pracownicy działu telemarketingu, to wiedza uniwersalna. Jednak spora część firm, oferujących usługi czy produkty specjalistyczne, oczekuje, że wiedzę zdobytą w czasie szkolenia telemarketingowego czy sprzedaży przez telefon uczestnicy będą mogli zastosować w praktyce. Szkolenia sprzedażowe szyte na miarę są więc szkoleniami tworzonymi w oparciu o oczekiwania zleceniodawców z uwzględnieniem specyfiki produktów, które sprzedają. Dodatkowym elementem szkoleń dla konsultantów telefonicznych jest również możliwość tworzenia skryptów rozmów sprzedażowych oraz trening polegający na prowadzeniu rozmów sprzedażowych ze wsparciem trenerów, oparty na zastosowaniu umiejętności komunikacyjnych konsultantów. 
 

Negocjacje i komunikacja siłą działów obsługi klienta


Bez względu na to, czy praca z klientem jest pracą opartą na kontakcie telefonicznym, czy też dotyczy pracowników działów obsługi klienta, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami, to jako praca wymaga zastosowania wielu umiejętności miękkich. Ważna jest empatia, umiejętność radzenia sobie ze stresem, ale również umiejętność przyjmowania krytyki ze strony klienta. W tym przypadku szkolenie z obsługi reklamacji może dostarczyć cennej wiedzy, niezbędnej w wykonywaniu obowiązków. Każdy z wymienionych aspektów codziennych kontaktów z klientem może również być tematem szkolenia Negocjacje z klientem, który podpisuje umowę na usługi, można połączyć ze sprzedażą dodatkowych usług, bowiem tematyka szkoleń dla pracowników call center oraz działów obsługi klienta daje również konkretne narzędzia i umiejętności z wielu dziedzin, które pracownicy mogą wykorzystać w codziennej pracy. 

 

Szkolenie z Telemarketingu


Podstawą pracy dla konsultantów telefonicznych jest niewątpliwie szkolenie komunikacja. To od umiejętności odpowiedniego reagowania na pytania, zadawane przez klienta, ale również od radzenia sobie z klientem trudnym zależy, jak będą się układać kontakty pomiędzy klientem a firmą. Firmy z profesjonalnym call center, które może być ograniczone do zaledwie kilku osób pracujących w dziale obsługi klienta odpowiedzialnym za kontakty telefoniczne i mailowe, doskonale wiedzą, że to właśnie ten dział jest swoistą wizytówką firmy. Dlatego poszerzanie kompetencji pracowników call center z wykorzystaniem profesjonalnych szkoleń jest inwestycją, która w krótkim czasie przynosi realne korzyści dla firmy oraz dla klientów. Sama firma zyskuje profesjonalnego pracownika, którego działania skierowane są do klienta.