Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Techniki zwalczania stresu i wypalenia zawodowego. Zwalcz swój stres, podnieś motywację do życia i do pracy, poznaj techniki relaksacyjne i automotywacyjne!
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest pobudzenie motywacji oraz poznanie skutecznych sposobów zapobiegania wypaleniu zawodowemu. Umiejętność maksymalizowania własnych działań poprzez motywowanie się, tworzenie dystansu do sytuacji generujących stres oraz dyskomfort pracy. Ważnym aspektem szkolenia jest zbudowanie w uczestnikach szkolenia wiary w możliwość zwiększenia efektywności swoich działań w oparciu o poznane narzędzia podczas szkolenia.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
Rozwiniesz umiejętności zachowania postawy asertywnej oraz motywacji do działania
Poznasz skuteczne techniki zapobiegania sytuacjom generującym stres oraz wypaleniu zawodowemu
Poznasz skuteczne sposoby działania w sytuacjach wymagających szczególnego zaangażowania oraz motywacji
Otrzymasz wiedzę na temat zwiększenia swojej efektywności zawodowej
Poznasz zasady wyeliminowania czynników wpływających demotywująco na twoją pracę
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
Zjawisko stres i zarządzanie stresem
Warsztaty zarządzania stresem
Eustres i dystres
Diagnoza przyczyn i rozpoznanie zagrożeń generujących stres
Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem
Zjawisko wypalenia zawodowego
Przyczyny i skutki wypalenia zawodowego
Skuteczne metody wsparcia w sytuacji wypalenia zawodowego
Asertywna kontrola emocji – trening asertywności
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników obsługi klienta, konsultantów telefonicznych, kierowników, kadry zarządzającej oraz wszystkich osób, którym zależy na zwiększeniu efektywności swoich działań w oparciu o narzędzia zapobiegania sytuacjom generującym stres oraz wypaleniu zawodowemu.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE:
Raport po szkoleniu/Plan rozwoju/Ewaluacja szkolenia
Certyfikaty uczestnictwa
Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
Panel dyskusyjny podczas szkolenia
Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników