Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
CELE SZKOLENIA: Szkolenie oparte na modelu Kennetha Blancharda i Paula Herseya – autorytetów świata zarządzania, autorów książki „Jednominutowy manager”. W tym modelu skuteczność stylu kierowania uzależniamy od stopnia dojrzałości podwładnych, określanego jako poziom gotowości. Szkolenie kładzie także nacisk na budowanie postawy charyzmatycznego przywódcy oraz skutecznego oddziaływania na zespół oraz pozostałych interesariuszy jego sukcesu.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie jest przeznaczone dla każdego, kto w pracy zawodowej zarządza działami sprzedaży, działami obsługi klienta, zespołami sprzedażowymi, dla managerów różnych szczebli – osób, które chciałyby rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania.
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom profesjonalnej wiedzy oraz kluczowych umiejętności, pozwalających skutecznie i efektywnie zarządzać budowaniem i podtrzymywaniem satysfakcjonującej i biznesowo korzystnej relacji z Klientami organizacji. Kluczowym aspektem szkolenia jest poszerzenie wiedzy z zakresu stosowania metod up-sellingu i corss-sellingu w obecnych relacjach biznesowych.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie jest przeznaczone dla średniej kadry managerskiej, osób zajmujących się obsługą kluczowych klientów, zarządzających działami rozwoju i dla Accounts Executive oraz wszystkich tych, którzy zainteresowani są rozwijaniem postawy pro-aktywnej w obszarze zaawansowanych technik skutecznej komunikacji oraz sprawdzonych technik pozyskiwania biznesu.
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom profesjonalnej wiedzy z zakresu lobbyingu oraz korzystaniu z jego technik w pracy zawodowej. Ważnym aspektem szkolenia jest koncentracja na kształtowaniu umiejętności wpływu na swoją sytuację i pozycję zawodową oraz naszej organizacji.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chciałyby dowiedzieć się więcej o istocie lobbyingu profesjonalnego, korzystać z jego technik w pracy zawodowej.
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności z zakresu zarządzania zmianą w organizacji. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jakie zmiany zachodzą w zespole ludzkim oraz jakie czynniki zaburzają jej przebieg w trakcie procesu zmiany. Dodatkowym aspektem szkolenia jest poszerzenie wiedzy z zakresu wykorzystywania strategii organizacji do utrzymania harmonii ze zmieniającym się otoczeniem rynkowym przy zapewnieniu, że zasoby firmy są bezpiecznie powiązane z produktami/usługami dostarczanymi klientom i realizacją celów organizacji.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy poszukują inspiracji, jak zrobić krok pomiędzy planowaniem strategicznym a wdrożeniem planu w życie, każdego kto odpowiada za linię biznesową i częścią jego pracy zawodowej jest zmiana.
„Sprzedawanie, negocjacje i skuteczna komunikacja to najlżejsza praca pod słońcem, jeżeli tylko ciężko pracujemy”.
Frank Bettger
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest podniesienie efektywności sprzedaży oraz satysfakcji klienta dobrej obsługi poprzez poznanie narzędzia jakim jest coaching sprzedaży. Uczestnicy szkolenia poznają metody podnoszenia wyników sprzedażowych poprzez indywidualny oraz grupowy rozwój pracowników organizacji. Zapraszamy do korzystania z doświadczeń naszego zespołu w obszarze: Coachingu Managerskiego, Coachingu Rozwojowego, Coachingu Sprzedaży i Coachingu pozostałych funkcji zarządzania.
COACHING KONCENTRUJE SIĘ NA:
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie jest skierowane do wszystkich profesjonalistów zajmujących się realizacją skuteczności pracy własnej, współpracowników, osób zarządzających każdego szczebla, którym zależy na rozwoju przywództwa w obszarze sprzedaży.
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest rozwój umiejętności twórczego podejścia w kontekście wizualizacji biznesowej. Uczestnicy szkolenia poszerzą swoją wiedzę na temat siły oddziaływania swojego wyglądu, siły budującej biznes na zewnątrz ja i wewnątrz nas samych. Kluczowym aspektem szkolenia jest praca indywidualna i grupowa z koncentracją na indywidualnym planu rozwoju uczestników oraz informacji zwrotnej od trenera.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zmienić lub podkreślić swój wizerunek biznesowy, dodać sobie pewności, zdiagnozować swój styl. Praca indywidualna i grupowa, także z kamerą jeżeli jest taka konieczność i sytuacja. Indywidualny plan rozwoju oraz konstruktywna informacja zwrotna.
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest rozwój umiejętności radzenia sobie ze stresem w życiu zawodowym oraz osobistym. Kluczowym aspektem szkolenia jest poszerzenie wiedzy z zakresu technik relaksacyjnych oraz poprawy nastroju i samoakceptacji wspierających nas podczas problemów w wielu sferach naszego życia, podczas obniżeniu jego standardu, wydajności, czy satysfakcji z pracy.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób, którym zależy na rozwoju umiejętności radzenia sobie ze stresem w życiu zawodowym oraz osobistym.
CELE SZKOLENIA
Głównym celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności managerskich w zakresie podejmowania decyzji zarządczych mających na celu wzrost konwersji sprzedaży. Uczestnicy w trakcie szkolenia poznają świat efektywnych projektów sprzedażowych w call center oraz nabędą wiedzę w zakresie skutecznego zarządzania projektem w ruchu przychodzącym i wychodzącym, w tym przygotowanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA – 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników, liderów, koordynatorów oraz kadry menadżerskiej, której zależy na kształtowaniu umiejętności menadżerskich w zakresie podejmowania decyzji zarządczych oraz poprzez zarządzanie i raportowanie w call center.
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia dla trenerów jest ukształtowanie postawy trenerskiej uczestników szkolenia, kształtowanie kompetencji rozwijanie siebie i innych. Ukształtowanie postawy pro-sprzedażowej i orientacji na podnoszenie wyników sprzedażowych zespołów. Umiejętność rozmowy z trudnym pracownikiem oraz przyswojenie zasad efektywnej komunikacji w pracy z zespołem – kształtowanie zachowań i postaw pracowniczych w procesach uczenia i rozwoju.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA – 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dla trenerów call center, którym zależy na podnoszeniu konwersji sprzedaży i motywacji pracowników call center.
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest ukształtowanie postaw managerskich i trenerskich uczestników szkolenia, ukształtowanie kompetencji rozwijania innych, nabycie umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów coachingowych, motywowania pracowników oraz dawania informacji zwrotnych w procesie coachingu rozmów telefonicznych. Uczestnicy wykażą się zastosowaniem w praktyce skutecznych technik coachingu i mentoringu, dawania informacji zwrotnej, zarządzania zespołem oraz wyznaczania i egzekwowania postawionych celów.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA – 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników, liderów, koordynatorów, trenerów oraz kadry menadżerskiej, której zależy na kształtowaniu umiejętności menadżerskich oraz trenerskich w zakresie zarządzania jakością poprzez caoching oraz monitoring w call center.