Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Nasza firma oferuje szkolenia pracowników m. in. właśnie w aspekcie prowadzenia umiejętnych negocjacji i rozmów z drugim człowiekiem.
Inspirują nas potrzeby naszych klientów. Jeżeli nie znajdziesz interesującego tematu napisz do nas. Przygotujemy autorski program tylko dla Ciebie i Twojej organizacji.
Jak prowadzić telemarketing sprzedaż i telesprzedaż? Jak ukształtować postawy pro-sprzedażowe. Zobacz nasze szkolenia i zadzwoń tel. 605 720 615 - Szkolenia z Telemarketingu
Praktyczne wykorzystanie zasad i wiedzy o ekonomii behawioralnej w sprzedaży (która systematyzuje i opisuje błędy poznawcze oraz reguły decyzyjne klientów – heurystyk – wynikające z ograniczonej racjonalności).
Zarządzanie zewnętrznym dostawcą usług call center i zleceniami, które realizuje on dla naszej organizacji to proces wymagający określonych kompetencji i wiedzy. Współpraca z outsourcing call center zakłada przeniesienie odpowiedzialności na partnera oraz pozwala korzystać z eksperckiej wiedzy i zasobów, których nie trzeba rozwijać we własnej organizacji. Aby jednak współpraca ta była skuteczna konieczne jest zarządzanie kluczowymi elementami projektów cc realizowanych na zewnątrz naszej organizacji oraz krytycznymi elementami relacji biznesowych i operacyjnych z dostawcą usług. Szkolenie dedykowane jest dla organizacji, które rozpoczynają współprace z dostawcą lub dostawcami usług cc, a także dla firm, które chcą usprawnić już realizowane procesy i relacje.
Szkolenie komunikacja w zespole i z klientem. Cel szkolenia - rozwój kompetencji i umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w codziennej pracy zawodowej.
Techniki coachingowe w pracy managera są niezwykle użytecznymi narzędziami rozwoju pracowników, tym samym wzrostu realizacji wskaźników biznesowych.
'Zarządzanie konfliktem/trudnymi sytuacjami w zespołach/Spotkania naprawcze' .
CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo ma w ofercie dużą liczbę konkurencji o charakterze teambuildingowym, od standardowych po autorskie konkurencje, które wykonujemy jako jedyni. W naszej ofercie znajdziesz wiele nowych pomysłów!
Pokonywanie wewnętrznych oporów przed aktywnym prowadzeniem kampanii sprzedażowych
Szkolenie telefoniczna obsługa klienta online - dajemy gotowe rozwiązania oraz pracujemy na rzeczywistych case z różnych branż – benchmark dla klienta.
Wyzwania managerskie zarządzania młodymi pokoleniami pracowników
Nienaganny wizerunek w trakcie wystąpień publicznych, dobrze dopasowany do odbiorcy przekaz, sprawne dostarczanie komunikatów do osobowości słuchacza - zapraszamy na szkolenie ze sztuk prezentacji!
TRAIN THE TRAINER. Metody podnoszenia konwersji sprzedaży i motywacji pracowników w call center
Naszym celem jest nauczyć adeptów sztuki zarządzania call center, budowania zespołu call center, nabywania autorytetu lidera call center. Zaprezentować modele przywództwa, z naciskiem na przywództwo sytuacyjne. Odpowiedzieć na pytania jak zarządzać call center.
Negocjacje biznesowe z klientem zlecającym w branży contact center
Prezentujemy systemy zarządzania jakością, nauczymy jak monitorować rozmowy w contact center, jak prowadzić sesje coachingowe w call center.
Właściwy dobór pracowników na kluczowe dla organizacji pozycje decyduje o zdolnościach firmy do konkurowania. Masowa rekrutacja w call center jest wyzwaniem liderów call center. Zapraszamy na szkolenie z zakresu rekrutacji.
Poznaj KPI call center! Jakie wskaźniki call center są konieczne aby dobrze jak zarządzać call center, jak nauczyć się podejmowaniq decyzji operacyjnych w call center na podstawie danych liczbowych.
Skuteczne zarządzanie kampaniami call center jest celem managerów call center, szkolenie pomoże liderom i supervisorom zdefiniować najważniejsze cele kampanii oraz maksymalizować efektywność projektów w contact centers.
Nauczymy uczestników zasad relacyjnej obsługi klienta, sprzedaż relacyjna, sprzedaży doradczej, obsługi doradczej, budowania najlepszych relacji z klientami, profesjonalnej i relacyjnej obsługi klienta.
Obsługa trudnego klienta szkolenia. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowatorskimi technikami pokonywania i niwelowania obiekcji klienta.
Nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznych rozmów retencyjnych przez telefon.
Celem szkolenia z komunikacji przez telefon jest rozwój kompetencji z zakresu różnych grup, w zależności od potrzeb, takich jak np. wywieranie wpływu.
Dobry negocjator powinien mieć bystry umysł i nieograniczoną cierpliwość; wiedzieć jak udawać i jednocześnie nie być kłamcą.
Techniki efektywnego komunikowania się z Klientami, pokonywanie barier w dotarciu do osoby decyzyjnej, umówienie spotkania handlowego.
Profesjonalny coaching jest jedną z najlepszych metod wsparcia i rozwoju sprzedawców szczególnie dlatego, że rzadko pracują oni zespołowo, a ich praca, klienci i problemy są bardzo indywidualne.
Znamy receptę na skuteczną windykację przez telefon, sprawne i efektywne rozmowy windykacyjne. Zapraszamy na szkolenia dla windykatorów, którzy nauczą się jak prowadzić profesjonalne rozmowy windykacyjne z dłużnikami
Emisja i intonacja głosu jako Twoje narzędzie pracy. Profesjonalne szkolenie dla Telemarketera i dla Doradców Klienta. Wzmocnimy Twój kanał wokalny.
Zwalcz swój stres, podnieś motywację do życia i do pracy, poznaj techniki relaksacyjne i automotywacyjne!
Czy kreatywności można się nauczyć? Zapraszamy na warsztaty z myślenia dywergencyjnego, kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.
Szkolenie pomoże Ci wyznaczyć priorytety w swoich zadaniach na stanowisku pracy. Skutecznie zarządzić zadaniami i priorytetami. Jeśli masz problem z wyznaczaniem celów, jeśli czas stanowi deficytowy zasób - to szkolenie jest dla Ciebie.
Szkolenie pomoże nakreślić strategię wdrażania zmian w organizacji oraz sposób zarządzania zespołem w sytuacji zmiany. Wesprze młodych managerów w skutecznym sprawnym zarządzaniu konfliktem organizacyjnym.
Szkolenie Z Obsługi Reklamacji - Prawo konsumenckie w call center - zastosowanie i praktyczne warsztaty. Zapraszamy na szkolenie.
Szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych, cloud computing, zarządzanie danymi w chmurze, szkolenie prawo.
szkolenia prawo, szkolenia e-commerce, szkolenia B2C, szkolenie sprzedaż przez internet