Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Kontakt mailowy z klientem cieszy się dużą popularnością. Zapewnia wygodę klientowi, bo może on zadać pytanie firmie o każdej porze dnia i nocy. Nie da się jednak ukryć, że sprzedaż telefoniczna pozwala na nawiązanie relacji o dużo bardziej indywidualnym charakterze.
Każda firma sprzedająca swoje produkty lub usługi powinna odpowiedzieć sobie na pytanie, jak podnieść jakość obsługi klienta. Na czym polegają szkolenia z obsługi klienta?
Umiejętności negocjacyjne przydają się w życiu codziennym, zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej. Jako istoty relacyjne komunikujemy się nawzajem w różnych sprawach, począwszy od tych błahych, a skończywszy na najważniejszych i strategicznych. Specyficznym rodzajem relacji są te biznesowe, czyli zawierane na polu zawodowym, prowadząc działalność gospodarczą. Na przestrzeni lat zauważono jak istotna jest dla powodzenia biznesu, umiejętność negocjowania z klientami i kontrahentami. To z kolei zaowocowało potrzebą doszkalania się z tego zakresu, a co za tym idzie organizacją tego rodzaju szkoleń z negocjacji.
Ruszyła pierwsza edycja Studium Managera Call Center! Wkrótce pierwsze spotkanie Trenerów w ramach Akademii Jakości Contact Center- grudzień 2018! Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo Sp. J. zawarły porozumienie mające na celu zbudowanie spójnego programu edukacyjnego, a w efekcie wypełnienie luki edukacyjnej i kompleksowy rozwój kadr contact center. Dodatkowym bonusem w ramach oferty programowej ma być możliwość swobodnej wymiany know how w formie ciekawych nieformalnych spotkań w siedzibie SMB przy Czerskiej oraz spotkania tam decydentów z najważniejszych polskich firm, kształtujących rzeczywistość contact center na polskim i międzynarodowym rynku.
Już na nami kolejne spotkanie branżowe organizowane przez Puls Biznesu - Kongres Windykacja. Poniżej krótka relacja dot zakresu naszego wystąpienia.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu z tematu ‘Ekonomia behawioralna w sprzedaży, konsument przewidywalnie nieracjonalny’. Wiedza wciągająca, inspirująca i bardzo użyteczna - nagroda Nobla dla Daniela Kahnemanna „za wprowadzenie wiedzy psychologicznej do teorii ekonomii, szczególnie w zakresie postrzegania i podejmowania decyzji“.
Już niebawem, 30-31 stycznia w Hotelu Novotel Warszawa Airport (ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa) odbędą się warsztaty pt. „Zarządzanie Reklamacjami” organizowane przez Pulsu Biznesu. Nasz Ekspert - Katarzyna Krupińska - Obel - przedstawi najnowsze trendy w obsłudze reklamacji. Zapraszamy!!
W środę 20.07 w Google Campus Warsaw wystartował nasz cykl My Start Up! Cykl otworzyło spotkanie prowadzone przez mecenas Natalię Burchardt oraz mecenas Małgorzatę Sajkiewicz - kancelaria Wierzbowski Eversheds.
20.07 o godzinie 18:00 w Google Campus Warsaw startują nasze warsztaty My Start Up! Zapraszamy My, nasi Partnerzy i magazyn Brief :)
Uruchamiamy cykl darmowych warsztatów My Start Up! dla Młodych Przedsiębiorców
Petent 2.0 - konferencja sektora publicznego
Jesteśmy silniejsi, mądrzejsi i mamy więcej wiedzy. Nadal jednak cenimy sobie nasze wartości a trening i doradztwo jest nasza pasją. Prawdziwe szkolenia, prawdziwi ludzie to my.
Skorzystaj z usługi w obszarze diagnozy kompetencji pracowników z pełnym raportem.
Jak rekrutować telesprzedawców, aby minimalizować ich rotację, czyli zatrudnić ludzi, którzy popracują dłużej niż 2 tygodnie?
Zapraszamy do zapoznania się z „Raportem z badania branży outsourcing call/contact center”, który właśnie ukazał się na stronie internetowej Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. To pierwsza w Polsce tak szczegółowa analiza rynku firm działających w obszarze telemarketingu na zlecenie.
Zachęcamy do przeczytania artykułu naszego eksperta Anny Karwackiej - Dyrektor Merytoryczny, Konsultant HR, Wykładowca, Ekspert Call Center.