Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Napisz do nas

Kongres Zarządzanie Reklamacjami i obsługa trudnego Klienta

Już niebawem, 30-31 stycznia w Hotelu Novotel Warszawa Airport (ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa) odbędą się warsztaty pt. „Zarządzanie Reklamacjami” organizowane przez Pulsu Biznesu.
Nasz Ekspert - Katarzyna Krupińska - Obel, Trener, Coach, Ekspert Branży Call Center - przedstawi najnowsze trendy w obsłudze reklamacji.

Temat: Wzrost wskaźnika satysfakcji klientów (NPS) poprzez świadome prowadzenie rozmów reklamacyjnych.


Krótki zakres warsztatu CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo: 

  • Poznanie Typologii Klientów w trudnych sytuacjach. Style komunikacji z klientem reprezentującym dany profil osobowościowy – 4 wymiary
  • Poszukiwanie płaszczyzny zrozumienia w rozmowach reklamacyjnych. 
  • Nabycie umiejętności wygaszania negatywnych emocji klientów oraz pracowników
    • Zarządzenie swoimi emocjami i klienta w trudnych sytuacjach
    • Moc pytań otwartych
    • Intencje i odzwierciedlenie w komunikacji z klientem
    • Przekonania ograniczające w komunikacji z klientem reklamacyjnym


Do zobaczenia na ciekawym i inspirującym spotkaniu branżowym!

< Wróć do Home