Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Akademia Jakości Contact Center SMB i CCTRAINING

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"
Akademia Jakości CC SMB to projekt dla osób zajmujących się kontrolą i poprawą jakości pracy doradców telefonicznych – trenerów, liderów ds. jakości, kierowników ds. monitoringu, etc. To cykl czterech jednodniowych warsztatów organizowanych co miesiąc w siedzibie SMB. Spotkania prowadzone będą przez inspirujących trenerów i ekspertów branży. Nawiązują do wcześniejszych Akademii Jakości, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem.

Tytuł przewodni nowej edycji: "Służby specjalne na służbie Contact Center"

Najbliższy rok kalendarzowy w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB będzie obfitował w propozycje edukacyjne dla branży Contact Center. Czerska 8/10 ma stać się nowym adresem, gdzie przy kawie spotykać się będzie środowisko trenerów i liderów contact center z najlepszymi Coachami tej branży – w ramach Akademii Jakości CC SMB. Poniżej przedstawiamy program nowej Akademii Jakości CC by SMB, tym razem wspólnie z uznanymi ekspertami branży Contact Center – CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo. 

Będziesz z nami w całym cyklu warsztatów Służby specjalne na służbie CC? Czy wybierzesz jeden konkretny warsztat w ramach Akademii?

Poznaj szczegóły i zapisz się już dziś: akademiasmb.evenea.pl 

W Programie 1. warsztatu:

  • Prezes Jan Goliński Nice Systems, CCSoft – „Jak systemy informatyczne wpływają na rozwój Twojego zespołu? Systemy analizy nagrań i automatyzacji procesów w CC"
  • Mec. Tomasz Grzybowski Kancelaria Konieczny, Grzybowski, Polak: „Rozterki prawne HR Managera. Warsztat oparty na praktycznej interpretacji i zastosowaniu RODO w codziennej pracy HR Managera i Trenera"
  • Wojciech Wereszko – były oficer GROM i Formoza, Trener, Doradca i praktyk zarządzania  „Planuj strategicznie – działaj metodycznie. Pozyskiwanie i szkolenie kadr call center w czasach niedoboru kapitału ludzkiego na rynku pracy, na schemacie działania służb specjalnych. Cz I. Pozyskiwanie kadr"

Moderacja: znany i lubiany Marcin Sosnowski SMB i Anna Karwacka CCTRAINING

 Konkursy (do wygrania konsultacje i treningi cc), networking i spotkania w kuluarach, pyszny i zdrowy catering.

< Wróć do Home