Obsługa klienta III generacji
< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"
Zapraszamy na szkolenie "Obsługa klienta III generacji"
CELE SZKOLENIA: W trakcie szkolenia odniesiemy się do zmieniającego się rynku, tym samym potrzeb i typologii zachowań klientów. Uczestnicy w trakcie zajęć będą mieli okazję zdiagnozować swój styl obsługi klienta oraz poznać własne deficyty kompetencyjne w obszarze nowych potrzeb rynku. W takcie szkolenia trener prowadzący (doświadczony trener i praktyk biznesu) odniesie się do benchmarków rynkowych zestawiając je z praktykami stosowanymi w organizacji uczestników szkolenia.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Uzyskasz wiedzę z zakresu obsługi klienta III generacji
- Poznasz strategię wielokanałowej obsługi klienta
- Rozwiniesz umiejętności zarządzania wiedzą pracowników i managerów
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Strategia wielokanałowa obsługi klientów
- Standaryzacja i automatyzacja obsługi
- Zarządzanie wiedzą pracowników i managerów
- Social media w obsłudze III generacji
- Narzędzia budowania biznesu: procpecting, up-selling, cross – selling
- Pracownik jako Biznes Partner
- Style obsługi klienta
- Deficyty kompetencyjne a nowe potrzeby rynku.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane jest do wszystkich pracowników obsługi klienta oraz managerów. Szkolenia będzie prowadzone w atrakcyjnej formule seminaryjnej z aktywną moderacją trenera oraz poprowadzeniem sesji problem solving.
Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!
Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!
Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy
Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz do nas
Dołącz do nas na Facebooku >>>
<<<
< Wróć do Home