Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Zapraszamy na szkolenie "Budowanie zyskownych relacji biznesowych"
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom profesjonalnej wiedzy oraz kluczowych umiejętności, pozwalających skutecznie i efektywnie zarządzać budowaniem i podtrzymywaniem satysfakcjonującej i biznesowo korzystnej relacji z Klientami organizacji. Kluczowym aspektem szkolenia jest poszerzenie wiedzy z zakresu stosowania metod up-sellingu i corss-sellingu w obecnych relacjach biznesowych.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie jest przeznaczone dla średniej kadry managerskiej, osób zajmujących się obsługą kluczowych klientów, zarządzających działami rozwoju i dla Accounts Executive oraz wszystkich tych, którzy zainteresowani są rozwijaniem postawy pro-aktywnej w obszarze zaawansowanych technik skutecznej komunikacji oraz sprawdzonych technik pozyskiwania biznesu.
Uczestnicy otrzymają certyfikaty uczestnictwa