Raportowanie w call center – analiza wskaźników w call center
< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Poznaj KPI call center! Jakie wskaźniki call center są konieczne aby dobrze jak zarządzać call center, jak nauczyć się podejmowania decyzji operacyjnych w call center na podstawie danych liczbowych.
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności managerskich w zakresie podejmowania decyzji zarządczych. Uczestnicy w trakcie szkolenia poznają świat efektywnych projektów sprzedażowych w call center oraz nabędą wiedzę w zakresie skutecznego zarządzania projektem w ruchu przychodzącym i wychodzącym, w tym przygotowanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
- Rozwiniesz umiejętności stawiania i egzekwowania celów sprzedażowych
- Poznasz skuteczne zasady konstruowania systemów motywacyjnych dla zespołów sprzedażowych call center
- Rozwiniesz umiejętności zarządzania efektywnością i jakością kampanii sprzedażowych
- Otrzymasz wiedzę oraz rozwiniesz umiejętności managerskie w zakresie podejmowania decyzji zarządczych
- Poznasz narzędzia parametrów i czynników sukcesów w realizacji kampanii wychodzących
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
- Skuteczne zarządzanie i raportowanie w call center
- Zasady konstruowania systemów motywacyjnych w call center
- Zasady konstruowania celów sprzedażowych
- Zarządzanie jakością w call center
- Przygotowanie kampanii sprzedażowych
- Egzekwowanie celów sprzedażowych
- Raportowanie w call center
- Ocena efektywności kampanii sprzedażowych
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników, liderów, koordynatorów oraz kadry menadżerskiej, której zależy na kształtowaniu umiejętności menadżerskich w zakresie podejmowania decyzji zarządczych oraz poprzez zarządzanie i raportowanie w call center.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE:
-
Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
-
Certyfikaty uczestnictwa
-
Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
-
Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
-
Panel dyskusyjny podczas szkolenia
-
Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników
Zapraszamy - napisz do nas!Uzupełnij swoją wiedzę pytając również o szkolenie:
Cloud computing
Zarządzanie projektem call center
Zapraszamy na szkolenia indywidualne/ otwarte:
Strategia współpracy z klientami
Jak oszczędzać pieniądze - finanse osobiste
< Wróć do Home