Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Zarządzanie projektem call center

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"

Skuteczne zarządzanie kampaniami call center jest celem managerów call center, szkolenie pomoże liderom i supervisorom zdefiniować najważniejsze cele kampanii oraz maksymalizować efektywność projektów w contact centers.

CELE SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest kształtowanie praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania projektami oraz jakością call center. Uczestnicy wykażą się zastosowaniem w praktyce skutecznych narzędzi badania efektywności projektów, pracy zespołowej oraz parametrów wpływających na wysoki poziom call center.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

  • Rozwiniesz umiejętności skutecznego zarządzania zespołem projektów call center
  • Rozwiniesz umiejętności skutecznej analizy statystyk oraz raportów 
  • Rozwiniesz umiejętności efektywnego zarządzania czasem pracy zespołu
  • Poznasz parametry krytyczne wpływające na wysoki poziom call center 
  • Poznasz narzędzia badania efektywności projektów call center

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

  • Działania operacyjne call center
  • Zarządzanie jakością projektów call center
  • Ocena efektywności projektów
  • Zarządzanie projektem w ruchu wychodzącym oraz przychodzącym
  • Zarządzanie zespołem call center
  • Narzędzia badania efektywności projektów call center
  • Efektywność pracy zespołowej projektów call center

UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej call center, którym zależy na poszerzeniu swojej dotychczasowej wiedzy z zakresu zarządzania projektami w call center.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:

  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając również o szkolenie: 
Zarządzanie zasobami ludzkimi w call center - budowanie zespołów pracowniczych

Zapraszamy na szkolenia indywidualne/ otwarte: 
Zarządzanie sprzedażą i raportowanie call center
Upsell/ cross-sell oraz prospecting 

< Wróć do Home