Zarządzanie projektem call center
< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Skuteczne zarządzanie kampaniami call center jest celem managerów call center, szkolenie pomoże liderom i supervisorom zdefiniować najważniejsze cele kampanii oraz maksymalizować efektywność projektów w contact centers.
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest kształtowanie praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania projektami oraz jakością call center. Uczestnicy wykażą się zastosowaniem w praktyce skutecznych narzędzi badania efektywności projektów, pracy zespołowej oraz parametrów wpływających na wysoki poziom call center.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
- Rozwiniesz umiejętności skutecznego zarządzania zespołem projektów call center
- Rozwiniesz umiejętności skutecznej analizy statystyk oraz raportów
- Rozwiniesz umiejętności efektywnego zarządzania czasem pracy zespołu
- Poznasz parametry krytyczne wpływające na wysoki poziom call center
- Poznasz narzędzia badania efektywności projektów call center
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
- Działania operacyjne call center
- Zarządzanie jakością projektów call center
- Ocena efektywności projektów
- Zarządzanie projektem w ruchu wychodzącym oraz przychodzącym
- Zarządzanie zespołem call center
- Narzędzia badania efektywności projektów call center
- Efektywność pracy zespołowej projektów call center
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej call center, którym zależy na poszerzeniu swojej dotychczasowej wiedzy z zakresu zarządzania projektami w call center.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE:
- Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
- Certyfikaty uczestnictwa
- Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy
- Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
- Panel dyskusyjny podczas szkolenia
- Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników
Zapraszamy - napisz do nas!Uzupełnij swoją wiedzę pytając również o szkolenie:
Zarządzanie zasobami ludzkimi w call center - budowanie zespołów pracowniczych
Zapraszamy na szkolenia indywidualne/ otwarte:
Zarządzanie sprzedażą i raportowanie call center
Upsell/ cross-sell oraz prospecting
< Wróć do Home