Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zapraszamy na szkolenie "Profesjonalne negocjacje handlowe - Professional Negotiating Skills"
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia negocjacje handlowe jest rozwój umiejętności niezbędnych do planowania i skutecznego prowadzenia bezpośrednich negocjacji handlowych. Dobre zrozumienie sposobów efektywnego negocjowania umożliwia częstsze finalizowanie kontraktów sprzedażowych na warunkach, które zapewniają podnoszenie poziomu zyskowności firmy. Szkolenie jest przydatne, gdy chcemy zapoznać uczestników z pojęciem negocjacji handlowych oraz poszczególnymi elementami tego procesu, pokazać uczestnikom jak przygotować i zaplanować poszczególne fazy negocjacji, zaprezentować uczestnikom w jaki sposób efektywnie poprowadzić oraz sfinalizować negocjacje.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
Będziesz potrafił rozpoznać, w którym momencie etap sprzedaży został zakończony i należy już rozpocząć negocjacje
Będziesz potrafił zaplanować proces negocjacji
Otrzymasz wiedzę z zakresu profesjonalnych negocjacji handlowych
Rozwiniesz umiejętności prowadzenia negocjacji w sposób umożliwiający obustronne porozumienie
Poznasz techniki skutecznych negocjacji handlowych
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
Professional Negotiating Skills
Przygotowanie do negocjacji handlowych
Zarządzanie przebiegiem procesu negocjacji handlowych
Wpływ komunikacji interpersonalnej na skuteczność negocjacji
Techniki negocjacji handlowych
Efektywność stosowania negocjacji w procesie obsługowym klienta
Zasady kreowania własnego stylu negocjacyjnego
Skuteczna finalizacja negocjacji.
UCZESTNICY SZKOLENIA - NEGOCJACJE HANDLOWE: Szkolenie przeznaczone jest dla Sprzedawców, Accountów, Konsultantów Sprzedaży, Przedsiębiorców i wszystkich tych osób, którym zależy na rozwoju umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia negocjacji handlowych.
Uczestnicy szkolenia negocjacje handlowe otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Szkolenia z negocjacji handlowych - co wpływa na ich skuteczność?
To, jakie korzyści odnotują uczestniczki i uczestnicy szkolenia, zależy od wielu czynników. Zależy nam na tym, żeby osoby decydujące się na naszą ofertę, mogły zyskać przydatną, praktyczną wiedzę. Aby zapewnić Państwu profesjonalne wsparcie, proponujemy tylko i wyłącznie pomoc doświadczonych trenerów i konsultantów. Na skuteczność szkolenia z negocjacji handlowych wpływa również to, jak skonstruowany jest program. Ustaliliśmy go w taki sposób, żeby w 2 dni przekazać Państwu zbiór najważniejszych technik, gotowych do przełożenia na grunt praktyki.
Szczególnie wymagające negocjacje - jest na to sposób
Oferowany przez nas zestaw informacji sprawi, że negocjacje z trudnym klientem przestaną być wyzwaniem nie do przejścia. Czasem nawet doświadczeni specjaliści trafiają na barierę, która uniemożliwia skuteczną komunikację i pozytywną finalizację negocjacji. W takich wymagających sytuacjach może znaleźć się każdy. Często ciężko przewidzieć, kiedy to właśnie z trudnym klientem przyjdzie Państwu negocjować. To dlatego tak istotne jest doskonałe przygotowanie.
Umiejętność negocjowania z trudnym klientem to:
poprawa wizerunku firmy
Profesjonalizm przedsiębiorstwa często można poznać już po kilku pierwszych minutach kontaktu klienta z firmą. Dobre przygotowanie do negocjacji handlowych, asertywność i jednocześnie odpowiedni stosunek do ustępstw - to wszystko sprawia, że Sprzedawca, Konsultant czy Account będzie odpowiednio reprezentował firmę podczas codziennej pracy.
realna szansa na zwiększenie liczby klientów
Profesjonalne przygotowanie do negocjacji handlowych to lepszy kontakt z klientem, lepsze zrozumienie jego potrzeb i skuteczniejsze reagowanie na zmieniającą się sytuację. Efekt? Więcej podpisanych umów i sfinalizowanych transakcji.
Wyższy komfort pracy
Negocjacje zakończone sukcesem napędzają do działania i są źródłem satysfakcji. Sprzedawcy dobrze przygotowani do kontaktu z trudnym klientem mogą wykonywać swoje służbowe obowiązki bez stresu. Doskonale wiedzą, jakich technik negocjacyjnych użyć oraz jak pokierować procesem obsługowym klienta, żeby osiągnąć porozumienie nawet z trudnym odbiorcą.
Codziennie dowodzimy, że negocjowania można się nauczyć. W tej dziedzinie, jak w wielu innych, pomoc ekspertów jest nieoceniona. Zachęcamy do zwiększania swoich kompetencji z naszymi specjalistami.