Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Raporty branżowe: raporty i analizy polskiego rynku outsourcing call center i rynku Business Proces Outsourcing. Jedyne dostępne na rynku raporty uwzględniające również in house call centers: wg kategorii, wg regionów, dla inwestorów, dla przedsiębiorstw zainteresowanych relokacją lub dywersyfikacją działalności. Zapraszamy!
Chcesz podnieść konwersje sprzedaży? Zleć nam usługę wsparcia zarządzania. Podnosimy efektywność sprzedaży kampanii call center u klienta Zlecającego.
Pomagamy budować przewagę konkurencyjną naszych klientów poprzez dzielnie się wiedzą i sukcesem. Doradztwo i optymalizacja call center: audyt call center, audyt organizacyjny, audyt personalny, szkolenia profesjonalne, modelowanie matematyczne, prognozowanie i grafikowanie, zarządzanie w call center.
Doradztwo i optymalizacja call center: audyt call center, audyt organizacyjny, audyt personalny, szkolenia profesjonalne, modelowanie matematyczne, prognozowanie i grafikowanie, zarządzanie w call center.
Obsługa klienta przez social media, komunikacja przez social media, sprzedaż i dosprzedaż poprzez social media
Strategie działania, strategie obsługowe, social media, modele biznesowe: SWOT, TOWS, metody scenariuszowe. Social media Competence Center.
Doradzamy, jak napisać najbardziej efektywny skrypt rozmowy dostosowany do założeń projektu, produktu i grupy docelowej; budujemy mechanizmy rozmowy sprzedażowej w oparciu o sprawdzone techniki i taktyki wywierania wpływu społecznego. Prowadzimy także warsztaty instruktażowe z opracowanego narzędzia skryptowego dla pracowników.
W ramach tej usługi doradzamy i rekomendujemy wybór najbardziej efektywnych narzędzi i sposobów raportowania. Wspólnie z klientem definiujemy kluczowe dla organizacji KPI oraz opracowujemy skuteczne narzędzia ich pomiaru.
Doradzamy wybór najbardziej efektywnych modeli zarządzania w zakresie budowania zespołów oraz optymalnie funkcjonujących struktur organizacyjnych. Wspieramy systemy skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji klienta poprzez działania szkoleniowe, rozwojowe oraz outsourcing zarządzania i outsourcing funkcji.
Doradzimy jak założyć call center krok po kroku. Gdy w ramach Twojej organizacji powstanie projekt uruchomienia profesjonalnego call center mającego na celu maksymalizację sprzedaży produktów lub usług Twojej firmy – zapoznaj się z naszą ofertą.
Executive coaching z elementami doradztwa call center; Coaching i monitoring; Mentoring; Proces coachingu; Coaching call center.
Wspieramy naszych klientów w budowaniu systemów zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji. Systemy motywacyjne, systemy kompetencyjne, badania satysfakcji pracowników oraz badania zaangażowania. Assessment Center i Development Center.
Zapoznaj się z ofertą zakupu/ dzierżawy sprzętu i oprogramowania call/contact center dedykowanego dla Twojej firmy.
Prowadzimy projekty szkoleniowe i warsztaty; pomagamy wdrażać i monitorować metodykę 5S, lean manufacturing w Customer Service.
Jeśli zauważyłeś że w Twojej firmie atmosfera nie sprzyja produktywności pracy, dotychczas zaangażowany zespół przestał rozwijać firmę, masz coraz mniejszą grupę klientów, przychody są coraz niższe - przeczytaj, ta usługa jest dla Ciebie!