Coaching zachowań sprzedażowych
< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Coaching zachowań sprzedażowych. Profesjonalny coaching jest jedną z najlepszych metod wsparcia i rozwoju sprzedawców szczególnie dlatego, że rzadko pracują oni zespołowo, a ich praca, klienci i problemy są bardzo indywidualne.
„Sprzedawanie, negocjacje i skuteczna komunikacja to najlżejsza praca pod słońcem, jeżeli tylko ciężko pracujemy”.
Frank Bettger
Profesjonalny coaching jest jedną z najlepszych metod wsparcia i rozwoju sprzedawców szczególnie dlatego, że rzadko pracują oni zespołowo, a ich praca, klienci i problemy są bardzo indywidualne. Skuteczne działanie to zdolność do wyznaczania i realizacji celów w oparciu o to co mamy (nasze zasoby), w zgodzie z tym czego chcemy i w kontekście sytuacji, w której jesteśmy. Staje się ponadprzeciętne, gdy oparte jest na zrównoważonym życiu, odpowiednich do roli, ugruntowanych kompetencjach oraz jest świadome – świadomie wybierane, ukierunkowane i rozwijane.
Usługa coachingu jest skierowana do profesjonalistów ukierunkowanych głównie na wyższą skuteczność w realizacji pracy własnej, pracy w zespole i kooperacji z innymi, liderów, menadżerów każdego szczebla, ukierunkowanych na rozwój stylu przywództwa i kompetencji zarządczych w obszarze sprzedaży. Zapraszamy do korzystania z doświadczeń naszego zespołu w obszarze: Coachingu Managerskiego, Coachingu Rozwojowego, Coachingu Sprzedaży i Coachingu pozostałych funkcji zarządzania.
Coaching koncentruje się na:
- rozwoju potencjału indywidualnego w obszarach pracy zawodowej,
- celowości działania,
- skuteczności wykonywania zadań własnych,
- skuteczności kooperacji z innymi,
- podniesieniu wartości “rynkowej” kompetencji,
- przeprowadzeniu procesu zmiany pracy ukierunkowanego na awans lub lepsze dopasowanie kompetencyjne,
- rzeczywistym zwrocie z tej inwestycji.
Zwiększ sprzedaż stosując podejście coachingowe!
Podnosimy efektywność sprzedaży poprzez coaching call center
Nasz Coach odwiedza klientów w środowisku pracy konsultantów telefonicznych, gdzie poprzez wykorzystanie metody budowania atmosfery giełdy oraz technik wywierania wpływu, zwiększa sprzedaż produktów oraz maksymalizuje motywacje wewnetrzną pracowników do osiagania i przekraczania wyznaczanych celów sprzedażowych.
WARSZTATY SPRZEDAŻOWE PO SZKOLENIU
Jedną z opcji tuż po realizacji zajęć szkoleniowych jest wizyta naszego Trenera w siedzibie klienta (najpóźniej jeden miesiąc po szkoleniu, optymalnie: kolejny dzień po szkoleniu). Wizyta ma formę warsztatu sprzedażowego i pracy przy stanowisku uczestników w systemie On the Job training. Podczas wizyty trener prowadzi rozmowy coachingowe odnoszące się do działań sprzedażowych i negocjacyjnych oraz aktywizuje zespół/indywidualnych pracowników do podnoszenia wyników sprzedażowych, wspólnie z Trenerem poszukują efektywnych sposobów na podniesienie konwersji sprzedaży i skutecznych rozmów negocjacyjnych.
Celem warsztatów jest utrwalenie nabytej wiedzy podczas projektów szkoleniowych poprzez proces zmierzający do doskonalenia poszczególnych pracowników w drodze regularnej oceny, wspólnego znajdowania rozwiązań i motywowania uczestników szkolenia do dokonywania zmian w swoich zachowaniach oraz rozmowach.