Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Klasyka TRAIN THE TRAINER osadzona w call centrowej rzeczywistości. Metody podnoszenia konwersji sprzedaży i motywacji pracowników w call center poprzez doskonalenie sztuki trenerskiej. Animowanie świata contact center, budowanie pomostów pomiędzy pokoleniami pracowników. Praca słowem i ciałem. Zapraszamy!
CELE SZKOLENIA Głównym celem szkolenia dla trenerów jest ukształtowanie postawy trenerskiej uczestników szkolenia, kształtowanie kompetencji rozwijanie siebie i innych. Ukształtowanie postawy pro-sprzedażowej i orientacji na podnoszenie wyników sprzedażowych zespołów. Umiejętność rozmowy z trudnym pracownikiem oraz przyswojenie zasad efektywnej komunikacji w pracy z zespołem – kształtowanie zachowań i postaw pracowniczych w procesach uczenia i rozwoju.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
Poznasz skuteczne techniki budowania atmosfery giełdy (pobudzania motywacji) i zasad prowadzenia szkoleń sprzedażowych
Otrzymasz wiedzę na temat stosowania technik szkoleniowych – uczenia osób dorosłych
Rozwiniesz umiejętność projektowania i ewaluacji modułów szkoleniowych
Poznasz skuteczne techniki prezentacji
Rozwiniesz umiejętność kształtowania postawy trenerskiej oraz postaw pracowniczych w procesach uczenia rozwoju
Poznasz skuteczne zasady efektywnej komunikacji w pracy z zespołem
Poznasz zasady zawiązywania procesów grupowych niezbędnych do rozwoju zespołowości.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
Rola trenera w call center - zakres zdań, typowy dzien pracy, KPI
Zasady efektywnej komunikacji z zespołem - budowanie autorytetu nieformalnego Trenera
Techniki podnoszenia skuteczności sprzedaży - budowanie atmosfer giełdy - pobudzanie motywacji i dynamiki sprzedażowej
Projektowanie i ewaluacja modułów szkoleniowych
Techniki skutecznej prezentacji
Andragogika – uczenie osób dorosłych
Techniki pobudzania motywacji
Skuteczne motywowanie pracowników call center
Feedback – skuteczne narzędzie trenerskie do przekazywania informacji zwrotnej
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dla trenerów call center, którym zależy na podnoszeniu konwersji sprzedaży i motywacji pracowników call center.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE
Raport po szkoleniu/Plan rozwoju/Ewaluacja szkolenia
Certyfikaty uczestnictwa
Materiały szkoleniowe oraz One Pager - pigułka wiedzy po szkoleniu
Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
Panel dyskusyjny podczas szkolenia
Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników