Szkolenia z obsługi klienta - jak mogą pomóc
Każda firma sprzedająca swoje produkty lub usługi powinna odpowiedzieć sobie na pytanie, jak podnieść jakość obsługi klienta. Na czym polegają szkolenia z obsługi klienta?
Jako jedna z nielicznych firm szkoleniowych na rynku posiadamy zespół trenerów z praktyką call center/contact center oraz doświadczeniem w wielokanałowej obsłudze Klienta i sprzedaży.
Nasi trenerzy na co dzień zajmują się zarządzaniem, prowadzeniem treningów, kontrolą poziomu jakości poprzez wykorzystanie metody coachingu i monitoringu oraz budowaniem klimatu sprzyjającego podnoszenia produktywności kampanii sprzedażowych, poprawie serwisu linii konsumenckich, także sieci obsługowych. Zespół ekspertów w dziedzinie zarządzania oraz budowania narzędzi marketingowych dzieli się swoi doświadczeniem biznesowym oraz wiedzą akademicką.
Trenerzy podczas warsztatów dają gotowe rozwiązania oraz wskazują efektywne narzędzia do zastosowania w środowisku pracy.