Monika Domagała
< Wróć do strony "Nasz zespół"
Dyplomowany Trener Biznesu - specjalista w zakresie doskonalenia warsztatu telefonicznej obsługi klienta, podnoszenia konwersji sprzedaży oraz telemarketingu.
Swoje umiejętności oraz kwalifikacje rozwija poprzez udział w szkoleniach oraz warsztatach związanych tematycznie z pracą. Absolwentka kursu „Dobrym szefem być..” Szkolenia Treningi Symulacyjne oraz „Sięgaj poza horyzont – program doskonalenia umiejętności trenerskich” Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego. Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Członkini Warszawskiego Klubu Trenerów oraz Mazowieckiego Klubu Trenerów Zarządzania MATRIK.
Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w Telekomunikacji Polskiej S.A. Następne zdobywając doświadczenie menadżerskie oraz trenerskie, współtworzyła sukcesy sprzedaży dla takich firm jak Teleinvention, Solid Group, Call Center Poland S.A., Communication One Consulting S.A.
Zna specyfikę działania zarówno korporacyjnych jak i niewielkich centrów telesprzedaży. Specjalizuje się w tworzeniu programów szkoleniowych oraz prowadzeniu szkoleń i treningów z zakresu technik sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania długotrwałych relacji i efektywnego kontaktu z klientami.
Posiada ponad 2000 godzin przeprowadzonych szkoleń, warsztatów z zakresu obsługi klienta i sprzedaży oraz szkoleń w systemie On The Job Training.
Prowadziła szkolenia dla doradców klienta, telemarketerów oraz kadry średniego szczebla, m.in. dla realizacji projektów: Zepter, Netia, Play, Towarzystwo Wzajemnych ubezpieczeń „TUZ”, T-Mobile, Wiedza i Praktyka, Wolters Kluwer Polska, International Masters Publishers, PGNiG, ZUS.
< Wróć do Home