Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Zapraszamy na szkolenie "Budowanie wartości klienta"
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z nowym nurtem zarządzania, zorientowanym na zarządzanie wartością klienta dla organizacji. Szkolenie pozwoli uczestnikom poznać założenia podejścia do klienta jako aktywu generującego wpływy, poprawiającego rentowność organizacji oraz przynoszącego informacje.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla managerów średniego szczebla oraz pracowników wszystkich poziomów zarządzania - konsultantów, doradców oraz analityków pragnących pogłębić swoją wiedzę z zakresu metod i technik zwiększania wartości klienta, a szczególnie pracowników działów marketingu pragnących skorzystać z narzędzi nowoczesnego marketingu.
Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty uczestnictwa.
Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!