Kluczowe, niedoceniane stanowisko w strukturach obsługowych. Pracownicy obsługi klienta korporacyjnego często pytają jak prowadzić negocjacje biznesowe z klientem zlecającym w branży contact center, jak dobrze sprzedawać, a jednocześnie skutecznie realizować kampanie cc.
CEL GŁÓWNY WARSZTATU
- Zdobycie i pogłębienie wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu prowadzenia profesjonalnych negocjacji biznesowych, głównie w formie warsztatowej, z nastawieniem na budowanie relacji z Klientem zlecającym w call center
- Rozwój kompetencji ‘Branie odpowiedzialności’, czyli gotowości do brania osobistej odpowiedzialności za efekty biznesowe realizowanego projektu a co za tym idzie wychodzenia z inicjatywą negocjacyjną do klientów (funkcja doradcza, zapobieganie spadkom rentowności projektu).
- Rozwój postawy asertywnej pozwalającej budować partnerskie relacje z Klientem.
RAMOWY ZAKRES SZKOLENIA
- Budowanie siły negocjacyjnej – specyfika budowania relacji z klientami w branży call/conact center
- Cele i rodzaje negocjacji biznesowych w branży call center - modele rozliczeń w branży call/conatct center, renegocjacje umów długoterminowych
- Trójkąt Satysfakcji (Interesy Rzeczowe, Proceduralne, Psychologiczne) - czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klientów Zlecających w branży contact center.
- Skuteczny negocjator – rozpoznanie własnego stylu oraz mocnych i słabych stron stosowanego sposobu negocjowania
- Postawa asertywna/biznes partnera w rozmowach negocjacyjnych i codziennej pracy z klientami
- Psychologiczne aspekty negocjacji (konflikt, opór, pasywność, brak decyzyjności, syndrom myślenia grupowego, współpraca i zgoda)
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w rozmowach negocjacyjnych
- Zasady negocjacji biznesowych - Model Harvardzki vs nurt psychologiczny - jaki model wybrać? Strategie negocjacji oparte na technice win –win
- Techniki domykania rozmowy handlowej w negocjacjach
- Pokonywanie obiekcji klientów - Outframing – technika uprzedzanie zastrzeżeń; Reframing – technika przeramowania zastrzeżeń.
UCZESTNICY SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest dla Accountów, Sprzedawców, Kierowników, Koordynatorów – wszystkich osób, które na co dzień mają relacje biznesową z klientem zlecającym w branży call/contact center.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE
- Raport po szkoleniu/Plan rozwoju/Ewaluacja projektu
- Certyfikaty uczestnictwa
- Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
- Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
- Panel dyskusyjny podczas szkolenia
- Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników.
Zapraszamy - napisz do nas!Uzupełnij swoją wiedzę pytając również o szkolenie:
Ekonomia behawioralna w sprzedaży
Zapraszamy również na szkolenia indywidualne / otwarte:
Budowanie zyskownych relacji biznesowych
Lobbying