Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Sztuka umawiania spotkań handlowych przez telefon. Techniki efektywnego komunikowania się z Klientami, pokonywanie barier w dotarciu do osoby decyzyjnej, umówienie spotkania handlowego.
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest zdobycie i pogłębienie wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu skutecznego umawiania spotkań handlowych, głównie w formie warsztatowej. Ważnym aspektem szkolenia jest zrozumienie aspektów komunikacji interpersonalnej oraz dostarczenie wiedzy z zakresu skutecznych technik zainteresowania oraz zaangażowania w rozmowę z klientem. KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
Rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmowy w sposób wiarygodny
Poznasz sposoby przekonania osoby decyzyjnej do umówienia się na spotkanie
Poznasz techniki skutecznego zainteresowania rozmową z klientem
Poznasz skuteczne narzędzia komunikacyjne wpływające na budowanie korzystnych relacji z klientem
Poznasz zasady efektywnej komunikacji
Poznasz typologię klienta
Otrzymasz wiedzę oraz rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmowy z klientem językiem korzyści
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
Standardy profesjonalnej rozmowy handlowej w procesie telefonicznej obsługi klienta
Budowanie pierwszego pozytywnego wrażenia w rozmowie telefonicznej
Rozmowy nastawione na budowanie długotrwałych relacji z klientem
Zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej
Metody umawiania spotkań handlowych przez telefon
Docieranie do głównych osób decyzyjnych
Techniki przechodzenia przez „bramki sekretariatu”
Techniki wzbudzania i zaangażowania klienta rozmową
Język korzyści – skuteczna argumentacja
Typologia osobowości klienta.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników obsługi klienta, konsultantów telefonicznych, handlowców oraz wszystkich osób, którym zależy na skutecznym umawianiu spotkań handlowych w procesie telefonicznej obsługi klienta.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE
Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
Certyfikaty uczestnictwa
Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy po szkoleniu
Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
Panel dyskusyjny podczas szkolenia
Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników