Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Rekrutacja i Selekcja

< Wróć do bloku "Rekrutacja & Assessment Center"
REKRUTACJA I SELEKCJA
W ramach oferowanego przez nas systemu doboru pracowników proponujemy skorzystanie z usługi rekrutacji i selekcji pracowników liniowych i specjalistów oraz z usługi precyzyjnego/ celowego doboru pracowników najwyższych szczebli zarządzania w systemie Direct Search.

Źródła rekrutacji
Obecnie, w okresie transformacji wszystkich systemów zarządzania, zmienia się również proces rekrutacji. Do najważniejszych źródeł, jakie wykorzystujemy w procesach doboru kandydatów do pracy, należą:

Rekomendacje pracowników i klientów
Pozyskiwanie kluczowych pracowników w procesie komunikacji na rynku np. poprzez konferencje, targi, seminaria, doświadczenia międzyorganizacyjne, interdyscyplinarne zespoły projektowe.

Społeczności profesjonalistów – formalne i nieformalne grona
Pozyskiwanie kandydatów do pracy poprzez komunikację z właściwymi społecznościami osób merytorycznych, np. społeczności akademickie, twórcze, internetowe, programiści, analitycy finansowi, architekci, managerowie. 

Bazy danych
Własne bazy danych firmy Call Center Training, gromadzone i budowane w ramach prowadzonych przez nas kampanii rekrutacyjnych. W przypadku rekrutacji masowych na stanowiska liniowe możemy rekomendować w bardzo krótkim okresie pracowników zainteresowanych szybkim podjęciem pracy.   

Sprofilowane kampanie ogłoszeniowe w dostępnych mediach
Na Państwa życzenie możemy zaprojektować kampanię medialną, pozwalającą na najbardziej precyzyjne, sprofilowane dotarcie do wybranych grup pracowników w określonym przez Państwa budżecie.

Ogłoszenia rekrutacyjne w Internecie, radio, prasie
Formułowanie, projektowanie graficzne i zamieszczanie ogłoszeń w wybranych mediach.
 
Proces selekcji:
Analiza dokumentów aplikacyjnych
Pierwszym etapie procesu selekcji jest analiza przesłanego cv, listu motywacyjnego oraz kwestionariusza osobowego lub formularza aplikacyjnego, w zależności od ustalonej procedury. Analiza pozwoli na wybranie osób, z którymi specjalista ds. rekrutacji przeprowadzi wywiad. 

Wywiad
Wywiad zawiera elementy wywiadu kompetencyjnego z uwzględnieniem pytań o kompetencje i zachowania, elementy wywiadu biograficznego oraz badania motywacji kandydata do podejmowania pracy. Zadawane pytania dotykają obszarów takich jak: inteligencja emocjonalna, zespołowość, zdolność do adaptacji stanowiskowej i zdolność do poświęceń, konieczne do sprawnej realizacji zadań na stanowisku pracy niezależnie od pozycji w strukturze. 

Weryfikacja przekazanych przez kandydata referencji
Nasz konsultant wyspecjalizowany w pozyskiwaniu informacji w procesie Direct Search uzyska odpowiedzi na nurtujące nas nadal wątpliwości bezpośrednio w środowisku pacy kandydata. Dostaniemy w ten sposób wiarygodną informację zwrotną.

Testy zdolności
Prowadzone przez nas próbki pracy i symulacje pracy oparte na autorskich casach pozwalają na analizę kompetencji kandydatów i sformułowanie raportu rekomendacyjnego. W trakcie symulacji obserwujemy zachowania i opisujemy je w stworzonych przez nas arkuszach obserwacyjnych.  

Testy psychologiczne
Na Państwa życzenie możemy przeprowadzić testy psychologiczne stanowiące potwierdzenie i weryfikację profilu kandydata. Nasz psycholog pomoże dobrać i zinterpretować odpowiedni test oraz wskaże mocne strony i obszary do rozwoju kandydata.  

Zapraszamy na szkolenie - Rekrutacja i selekcja pracowników call center

Zapraszamy - wyślij zapytanie i dowiedz się więcej!


Zapraszamy także na inne szkolenia w zakresie:
obsługa klienta szkolenie
szkolenia sprzedaż
telefoniczna obsługa klienta szkolenie
szkolenia negocjacje
obsługa trudnego klienta szkolenia
szkolenie z obsługi reklamacji 
emisja głosu szkolenie
szkolenie komunikacja

< Wróć do Home