Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Strategia współpracy z klientami

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"
Strategia współpracy z klientami - Account Development Strategy

CELE SZKOLENIA: Szkolenie ma na celu ukształtowanie świadomości potrzeby budowania długotrwałych relacji z Klientami – dlaczego, co zyskuje pracownik, co zyskuje firma, także pokazanie uczestnikom sposobów zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w relacjach Klient – pracownik/firma oraz pokazania narzędzi w skutecznego budowania współpracy z klientami. Kluczowym elementem szkolenia jest pokazanie sposobów badania satysfakcji/oczekiwań Klientów – relacje osobiste vs badania lojalnościowe, zaangażowania z wykorzystaniem narzędzi marketingowych oraz pokazanie niewerbalnych technik do wywierania długoterminowego wpływu na Klienta.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU 
  • Rozwiniesz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Otrzymasz wiedzę na temat wykorzystywania narzędzi marketingowych we współpracy z klientami
  • Poznasz techniki wywierania wpływu na Klienta
  • Otrzymasz niezbędną wiedzę na temat sposobów badania oraz spełniania oczekiwań Klientów  
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
  • Planowanie strategii długofalowej z klientami
  • Skuteczne sposoby zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w procesie obsługi klienta
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Efektywna komunikacja we współpracy z klientami
  • Metody prospectingu, up-sellingu oraz cross-sellingu w pracy Account’a
  • Skuteczne narzędzia budowania współpracy z klientami
  • Sposoby badania satysfakcji/oczekiwań Klientów
  • Niewerbalne techniki wywierania wpływu na Klienta.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane jest dla pracowników i specjalistów Działów Obsługi Klienta odpowiedzialnych za kontakt z klientami i budowanie długotrwałych relacji.

Uczestnicy otrzymają certyfikaty uczestnictwa.

Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!

Weź udział w szkoleniu - pobierz formularz zgłoszeniowy
Warunki uczestnictwa.
Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas

Dołącz do nas na Facebooku >>>   
<<<
< Wróć do Home