Strategia współpracy z klientami
< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"
Strategia współpracy z klientami - Account Development Strategy
CELE SZKOLENIA: Szkolenie ma na celu ukształtowanie świadomości potrzeby budowania długotrwałych relacji z Klientami – dlaczego, co zyskuje pracownik, co zyskuje firma, także pokazanie uczestnikom sposobów zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w relacjach Klient – pracownik/firma oraz pokazania narzędzi w skutecznego budowania współpracy z klientami. Kluczowym elementem szkolenia jest pokazanie sposobów badania satysfakcji/oczekiwań Klientów – relacje osobiste vs badania lojalnościowe, zaangażowania z wykorzystaniem narzędzi marketingowych oraz pokazanie niewerbalnych technik do wywierania długoterminowego wpływu na Klienta.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami
- Otrzymasz wiedzę na temat wykorzystywania narzędzi marketingowych we współpracy z klientami
- Poznasz techniki wywierania wpływu na Klienta
- Otrzymasz niezbędną wiedzę na temat sposobów badania oraz spełniania oczekiwań Klientów
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Planowanie strategii długofalowej z klientami
- Skuteczne sposoby zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w procesie obsługi klienta
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami
- Efektywna komunikacja we współpracy z klientami
- Metody prospectingu, up-sellingu oraz cross-sellingu w pracy Account’a
- Skuteczne narzędzia budowania współpracy z klientami
- Sposoby badania satysfakcji/oczekiwań Klientów
- Niewerbalne techniki wywierania wpływu na Klienta.
Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz do nas
Dołącz do nas na Facebooku >>>
<<<
< Wróć do Home