Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Zarządzanie zmianą oraz konfliktem w organizacji

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Zarządzanie zmianą oraz konfliktem w organizacji. Szkolenie pomoże nakreślić strategię wdrażania zmian w organizacji oraz sposób zarządzania zespołem w sytuacji zmiany. Wesprze młodych managerów w skutecznym sprawnym zarządzaniu konfliktem organizacyjnym.

CELE SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest ukształtowanie postaw managerskich, osób zarządzających oraz nabycie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w organizacji. Uczestnicy wykażą się zastosowaniem w praktyce skutecznych sposobów zarządzania zmianą w organizacji. Ważnym aspektem szkolenia jest kształcenie umiejętności docierania do rzeczywistych przyczyn konfliktów oraz skutecznego ich rozwiązywania.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
  • Rozwiniesz umiejętności zwiększenia efektywności poprzez prawidłowe rozwiązywanie konfliktów
  • Rozwiniesz umiejętności skutecznego komunikowania się z pracownikami organizacji
  • Otrzymasz wiedzę na temat radzenia sobie podczas w trakcie konfliktu w organizacji
  • Rozwiniesz umiejętności wspierania pracowników w okresie zmian
  • Otrzymasz wiedzę na temat wprowadzenia skutecznych zmian w organizacji
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
  • Prawidłowe rozwiązywanie konfliktów w organizacji
  • Współpraca w konflikcie – techniki radzenia sobie z konfliktem
  • Procedura rozwiązywania konfliktu
  • Rola managera na etapie zmian w organizacji
  • Etapy zarządzania zmianą w organizacji
  • Wspieranie zespołów na etapie zmian w organizacji
  • Trudne sytuacje w trakcie zmian oraz metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • Proces grupowy w sytuacji zmiany
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej, której zależy na kształtowaniu umiejętności menadżerskich w trakcie zarządzania zmianą w organizacji.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:
2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:
  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 
Zarządzanie projektem call center

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: 
Zarządzanie czasem - jak się dobrze organizować
Jak oszczędzać pieniądze - finanse osobiste
< Wróć do Home