Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Tematy szkoleń indywidualnych

< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online" Kliknij w duży blok tematyczny a przeniesiesz się do interesującego Cię opisu szkolenia.

I BLOK -
 ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, KOMPETENCJE OSOBISTE W SPRZEDAŻY

  • Być przywódcą zespołów sprzedaży
  • Budowanie zyskownych relacji biznesowych
  • Lobbing
  • Zarządzanie zmianą dla managerów
  • Profesjonalny coaching sprzedaży
  • Świadoma wizualizacja biznesowa
  • Zarządzanie stresem i automotywacja do pracy
  • Zarządzanie sprzedażą i raportowanie w call center
  • Train the Trainer - dla Trenerów call center
  • Zarządzanie jakością poprzez Coaching i Monitoring w call center
II BLOK - SZKOLENIA ZE SPRZEDAŻY, NEGOCJACJI ORAZ TELESPRZEDAŻY
  • Profesjonalne negocjacje handlowe - professional negotiating skills
  • Zaawansowane negocjacje relacyjne
  • Profesjonalne metody sprzedaży - professional selling skills
  • Negocjacje z sieciami handlowymi
  • Strategia współpracy z klientami - account development strategy
  • Profesjonalne umiejętności pozyskiwania klientów - profesional prospecting skills
  • Strategia skutecznych prezentacji - strategy of sucessfull presentation
  • Up sell/ cross sell oraz prospecting
  • NLP w sprzedaży
  • Techniki wywierania wpływu
  • Kreatywność/myślenie dywergencyjne w działach sprzedaży
  • Techniki sprzedaży relacyjnej – pracownik jako biznes
III BLOK - OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON I RELACJE Z KLIENTAMI
  • Budowanie wartości klienta
  • Budowanie korzystnych relacji z klientami, obsługa klienta
  • Networking – budowanie stałej sieci kontaktów
  • Obsługa klienta iii generacji
  • Techniki pokonywania obiekcji - outframing i reframing
  • Skuteczna windykacja przez telefon
IV BLOK - ROZWÓJ OSOBISTY I WARSZTATY Z AKTORAMI
  • Zarządzanie czasem - jak się dobrze organizować?
  • Jak oszczędzać pieniądze? Finanse osobiste
  • Wystąpienia publiczne – warsztaty z zakresu wystąpień publicznych z aktorami: Markiem Rachoniem i Andrzejem Młynarczykiem (M jak Miłość)
  • Skuteczna rozmowa kwalifikacyjna i autoprezentacja
  • Ja jako marka - budowanie marki osobistej
  • Budowanie pewności siebie, samoświadomość
  • Trening asertywności
Przejdź do kalendarium szkoleń!

Potrzebujesz więcej informacji? Napisz do nas
< Wróć do Home