Executive coaching
< Wróć do bloku "Doradztwo & Audyty Call Center, Projekty online"
„Wielkie rzeczy nie powstają w wyniku impulsu, a w wyniku poskładania małych rzeczy w jedną całość”
Vincent Van Gogh
“Wielkie umysły maja cele, inni maja życzenia”
Washington Irving
Zapraszamy współpracy w realizacji postawionych przed Państwa organizacją celów biznesowych poprzez rozwój zasobów pracowników oraz skorzystanie z usługi executive coachingu z elementami doradztwa call/contact center.
Ten rodzaj branżowego executive coachingu jest procesem rozwojowym, który dedykowany jest dla kadry zarządzającej, której zadaniem jest zwiększenie efektywności procesów oraz jednostki call/contact center. Proponujemy proces coachingowy, jako wydajniejszą i efektywniejszą formę rozwoju managerów, niż szkolenia lub inne działania rozwojowe.
METODOLOGIA PROCESU COACHINGU
Sesje coachingowe prowadzimy zgodnie z metodologią oraz standardami etycznymi ICC International Coaching Community oraz standardami branżowymi call/contact center ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations) - europejskiej normy jakościowej dla call center (EN 15838).
ZESPÓŁ DEDYKOWANY DO PROJEKTU
Nasi Coachowie w swojej pracy z managerami wprowadzają elementy mentoringu oraz doradztwa w oparciu o zdobytą wiedzę i wieloletnią holistyczną praktykę zarządzania call/contact center. Dzięki takiemu podejściu uzyskujemy realne i widoczne efekty oraz szybki wzrost efektywności managerów średniego jak i wysokiego szczebla kierowniczego w call/contact center. Call Center Training to grono profesjonalnych Coachów, którzy proponują najbardziej sprawdzone w ramach psychologii, socjologii i zarządzania metodyki.
ZAKRES
Proponowany cykl sesji coachingowych może składać się z bloku np. 7-10 sesji/spotkań, które tworzą całość oraz dwóch warsztatów managerskich w obszarze call/contact center. Jedna sesja/spotkanie trwa 1,5 godziny (90 minut). Pomiędzy spotkaniami jest przestrzeń/czas, w której Klient/pracownik doświadcza nowych sytuacji/ zdarzeń oraz odkryć w zakresie nakreślonych celów. To co dzieje się w przerwie pomiędzy spotkaniami to również część procesu coachingowego.
Podnosimy efektywność sprzedaży poprzez coaching operacyjny/ funkcji call center
Nasz Coach odwiedza call center klienta i w środowisku pracy konsultantów telefonicznych, poprzez wykorzystanie metody budowania atmosfery giełdy, technik wywierania wpływu lub cyklicznych sesji coachingowych, zwiększa sprzedaż produktów oraz maksymalizuje motywacje wewnętrzną pracowników do osiągania i przekraczania wyznaczanych celów sprzedażowych.
> Pozostałe usługi doradcze z obszaru call center> Szkolenia zamknięte