Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Szkolenia z obsługi klienta i call center

Budowanie długotrwałych relacji z Klientami

< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami. Nauczymy uczestników zasad relacyjnej obsługi klienta, sprzedaż relacyjna, sprzedaży doradczej, obsługi doradczej, budowania najlepszych relacji z klientami, profesjonalnej i relacyjnej obsługi klienta.

CELE SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest zdobycie i pogłębienie wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu budowania długotrwałych relacji z klientami, głównie w formie warsztatowej. Ważnym aspektem szkolenia jest zrozumienie aspektów komunikacji interpersonalnej oraz dostarczenie narzędzi wspierających budowanie korzystnych relacji oraz zaangażowanie w procesie obsługi klienta.

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
  • Otrzymasz narzędzia wspierające budowanie długotrwałych relacji oraz zaangażowanie klienta
  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmowy biznesowej z klientem
  • Poznasz skuteczne narzędzia komunikacyjne wpływające na budowanie korzystnych relacji z klientem
  • Rozwiniesz umiejętności zachowania postawy pro-aktywnej w sytuacjach trudnych z klientami
  • Otrzymasz wiedzę oraz rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmowy z klientem językiem korzyści
  • Poznasz narzędzia ułatwiające dotarcie do prawdziwych potrzeb klienta
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
  • Psychologiczny portret klienta – oczekiwania współczesnego klienta
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientem
  • Rozmowy nastawione na budowanie pozytywnych relacji z klientem
  • Język korzyści – skuteczna argumentacja
  • Skuteczne rozmowy wpływające na zaangażowanie klienta w sytuacjach trudnych
  • Komunikacja jako podstawa sprzedaży relacyjnej
  • Typologia osobowości klienta
  • Badanie potrzeb klienta – rola pytań w rozmowie z klientem
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników obsługi klienta, konsultantów telefonicznych oraz wszystkich osób, którym zależy na rozwijaniu postawy pro-klienckiej oraz  budowaniu długotrwałych relacji z klientami.

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:
2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.

W CENIE:
  • Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
  • Certyfikaty uczestnictwa
  • Materiały szkoleniowe i One Pager/ pigułka wiedzy po szkoleniu
  • Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
  • Panel dyskusyjny podczas szkolenia
  • Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników.

Zapraszamy - napisz do nas!

Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: 
Prowadzenie rozmów retencyjnych 

Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: 
Budowanie wartości klienta
Strategia współpracy z klientami 

< Wróć do Home