Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Budowanie długotrwałych relacji z Klientami. Nauczymy uczestników zasad relacyjnej obsługi klienta, sprzedaż relacyjna, sprzedaży doradczej, obsługi doradczej, budowania najlepszych relacji z klientami, profesjonalnej i relacyjnej obsługi klienta.
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest zdobycie i pogłębienie wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu budowania długotrwałych relacji z klientami, głównie w formie warsztatowej. Ważnym aspektem szkolenia jest zrozumienie aspektów komunikacji interpersonalnej oraz dostarczenie narzędzi wspierających budowanie korzystnych relacji oraz zaangażowanie w procesie obsługi klienta.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
- Otrzymasz narzędzia wspierające budowanie długotrwałych relacji oraz zaangażowanie klienta
- Rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmowy biznesowej z klientem
- Poznasz skuteczne narzędzia komunikacyjne wpływające na budowanie korzystnych relacji z klientem
- Rozwiniesz umiejętności zachowania postawy pro-aktywnej w sytuacjach trudnych z klientami
- Otrzymasz wiedzę oraz rozwiniesz umiejętności prowadzenia rozmowy z klientem językiem korzyści
- Poznasz narzędzia ułatwiające dotarcie do prawdziwych potrzeb klienta
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:
- Psychologiczny portret klienta – oczekiwania współczesnego klienta
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem
- Rozmowy nastawione na budowanie pozytywnych relacji z klientem
- Język korzyści – skuteczna argumentacja
- Skuteczne rozmowy wpływające na zaangażowanie klienta w sytuacjach trudnych
- Komunikacja jako podstawa sprzedaży relacyjnej
- Typologia osobowości klienta
- Badanie potrzeb klienta – rola pytań w rozmowie z klientem
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników obsługi klienta, konsultantów telefonicznych oraz wszystkich osób, którym zależy na rozwijaniu postawy pro-klienckiej oraz budowaniu długotrwałych relacji z klientami.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE:
-
Raport po szkoleniu/Plan rozwoju
-
Certyfikaty uczestnictwa
-
Materiały szkoleniowe i One Pager/ pigułka wiedzy po szkoleniu
-
Na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
-
Panel dyskusyjny podczas szkolenia
-
Pomoc trenerska po szkoleniu – skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników.
Zapraszamy - napisz do nas!Uzupełnij swoją wiedzę pytając o szkolenie: Prowadzenie rozmów retencyjnych Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/ otwarte z zakresu: Budowanie wartości klientaStrategia współpracy z klientami
< Wróć do Home