Sprzedaż - Negocjacje i Telesprzedaż
< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"
Szkolenia - Sprzedaż, Negocjacje i Telesprzedaż
PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE - Professional Negotiating Skills
CELE SZKOLENIA: Głównym Celem szkolenia z negocjacji jest rozwój umiejętności niezbędnych do planowania i skutecznego prowadzenia bezpośrednich negocjacji handlowych. Dobre zrozumienie sposobów efektywnego negocjowania umożliwia częstsze finalizowanie kontraktów sprzedażowych na warunkach, które zapewniają podnoszenie poziomu zyskowności firmy. Szkolenie jest przydatne, gdy chcemy zapoznać uczestników z pojęciem negocjacji handlowych oraz poszczególnymi elementami tego procesu, pokazać uczestnikom jak przygotować i zaplanować poszczególne fazy negocjacji, zaprezentować uczestnikom w jaki sposób efektywnie poprowadzić oraz sfinalizować negocjacje.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Będziesz potrafił rozpoznać, w którym momencie etap sprzedaży został zakończony i należy już rozpocząć negocjacje
- Będziesz potrafił zaplanować proces negocjacji
- Otrzymasz wiedzę z zakresu profesjonalnych negocjacji handlowych
- Rozwiniesz umiejętności prowadzenia negocjacji w sposób umożliwiający obustronne porozumienie
- Poznasz techniki skutecznych negocjacji handlowych.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Professional Negotiating Skills
- Przygotowanie do negocjacji
- Zarządzanie przebiegiem procesu negocjacji handlowych
- Wpływ komunikacji interpersonalnej na skuteczność negocjacji
- Techniki negocjacji handlowych
- Efektywność stosowania negocjacji w procesie obsługowym klienta
- Zasady kreowania własnego stylu negocjacyjnego
- Skuteczna finalizacja negocjacji.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla Sprzedawców, Accountów, Konsultantów Sprzedaży, Przedsiębiorców i wszystkich tych osób, którym zależy na rozwoju umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia negocjacji handlowych.
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE RELACYJNE
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników zarówno z praktyczną stroną prowadzenia negocjacji, jak również z rozbudowaną jej etykietą. Podczas szkolenia duży nacisk kładziemy również na omówienie zasad etycznych jakie obowiązują na tym poziomie kontaktów biznesowych.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji na poziomie zaawansowanym
- Otrzymasz wiedzę o metodach i technikach wykorzystywanych w trakcie negocjacji oraz cechach i umiejętnościach dobrego negocjatora
- Rozwiniesz umiejętności "rozszyfrowywania" tzw. 'zagrywek' partnera negocjacji.
- Poznasz etyczne zasady prowadzenia negocjacji relacyjnych.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Negocjacje Gabinetowe
- Proces zaawansowanych negocjacji relacyjnych
- Techniki oraz metody wykorzystywane w negocjacjach
- Cechy i umiejętności dobrego negocjatora
- Rozgrywki oraz pułapki partnera negocjacji
- Jak skutecznie przeprowadzić rozmowę negocjacyjną
- Techniki wywierania wpływu w trakcie negocjacji handlowych
- Wykorzystanie potencjału osobowości do budowania długotrwałych relacji w trakcie procesu negocjacji biznesowych.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie jest przeznaczone jest dla kadry menadżerskiej, biorącej udział w procesach negocjacyjnych realizowanych w dłuższych realiach czasowych oraz na najwyższym poziomie stylu prowadzenia biznesu.
PROFESJONALNE METODY SPRZEDAŻY - Professional Selling Skills
CELE SZKOLENIA: Sukces sprzedawcy zależy między innymi od: znajomości produktu, rynku, konkurencji, Klientów oraz strategii firmy w odniesieniu do własnego produktu. Szkolenie to kontynuacja i doskonalenie umiejętności sprzedażowych poznanych podczas szkoleń z metod sprzedaży. Elastyczna formuła programu pozwala na jego wprowadzenie równolegle ze szkoleniem dotyczącym produktu, dzięki czemu uczestnicy mają możliwość bezpośredniego wykorzystania poznanej wiedzy we własnym środowisku sprzedaży.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności z zakresu profesjonalnych metod sprzedaży
- Otrzymasz wiedzę o metodach i nowoczesnych technikach sprzedażowych wykorzystywanych w trakcie procesu obsługi klienta
- Poznasz zasady prowadzenia profesjonalnej rozmowy sprzedażowej
- Będziesz potrafił właściwie pozycjonować swój produkt na tle konkurencji
- Będziesz potrafił elastycznie reagować na zmieniające się warunki rynkowe.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Profesjonalne metody sprzedaży
- Oczekiwania współczesnego klienta
- Skuteczna aktywizacja sprzedaży produktów i usług
- Strategia sprzedaży produktów
- Sprzedaż językiem korzyści – skuteczna argumentacja
- Konkurencyjność produktów
- Nowoczesne techniki sprzedaży
- Techniki domykania sprzedaży.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie jest przeznaczone jest dla konsultantów telefonicznych, handlowców oraz wszystkich osób zajmujących się sprzedażą, którym zależy na doskonaleniu umiejętności sprzedażowych.
NEGOCJACJE Z SIECIAMI HANDLOWYMI
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktyczną wiedzą na temat przygotowania się do negocjacji z sieciami handlowymi, prowadzenia rozmowy oraz przygotowania do współpracy z siecią handlową. Ważnym aspektem szkolenia będzie zwrócenie uwagi na to czym jest Klient sieciowy: jaka jest specyfika współpracy z siecią.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności prowadzenia skutecznych negocjacji z sieciami handlowymi
- Otrzymasz wiedzę na temat przygotowania do wejścia na negocjacje
- Poznasz pułapki oraz techniki manipulacyjne stosowane przez sieci
- Otrzymasz niezbędną wiedzę na temat Klienta sieciowego.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Strategie negocjacyjne
- Zasady negocjacji BATNA/ ZOPA
- Modele negocjacyjne: harwardzki a tradycyjny
- Proces przygotowania do negocjacji z sieciami handlowymi
- Etapy negocjacji
- Gry negocjacyjne oraz pułapki manipulacyjne
- Błędy negocjacji
- Proces podpisywania umowy z siecią.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla Sprzedawców, Accountów, Konsultantów Sprzedaży, Przedsiębiorców i wszystkich tych osób, którym zależy na rozwoju umiejętności niezbędnych do skutecznego prowadzenia negocjacji z sieciami handlowymi.
STRATEGIA WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI - Account Development Strategy
CELE SZKOLENIA: Szkolenie ma na celu ukształtowanie świadomości potrzeby budowania długotrwałych relacji z Klientami – dlaczego, co zyskuje pracownik, co zyskuje firma, także pokazanie uczestnikom sposobów zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w relacjach Klient – pracownik/firma oraz pokazania narzędzi w skutecznego budowania współpracy z klientami. Kluczowym elementem szkolenia jest pokazanie sposobów badania satysfakcji/oczekiwań Klientów – relacje osobiste vs badania lojalnościowe, zaangażowania z wykorzystaniem narzędzi marketingowych oraz pokazanie niewerbalnych technik do wywierania długoterminowego wpływu na Klienta.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami
- Otrzymasz wiedzę na temat wykorzystywania narzędzi marketingowych we współpracy z klientami
- Poznasz techniki wywierania wpływu na Klienta
- Otrzymasz niezbędną wiedzę na temat sposobów badania oraz spełniania oczekiwań Klientów.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Planowanie strategii długofalowej z klientami
- Skuteczne sposoby zapobiegania i rozwiązywania konfliktów w procesie obsługi klienta
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami
- Efektywna komunikacja we współpracy z klientami
- Metody prospectingu, up-sellingu oraz cross-sellingu w pracy Account’a
- Skuteczne narzędzia budowania współpracy z klientami
- Sposoby badania satysfakcji/oczekiwań Klientów
- Niewerbalne techniki wywierania wpływu na Klienta.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane jest dla pracowników i specjalistów Działów Obsługi Klienta odpowiedzialnych za kontakt z klientami i budowanie długotrwałych relacji.
PROFESJONALNE UMIEJĘTNOŚCI POZYSKIWANIA KLIENTÓW - Profesional Prospecting Skills
CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności budowania strategii eksplorowania rynku i pozyskiwania nowego portfela klientów oraz stosowania prospectingu w praktyce biznesowej. Pracownicy poznają benchmarki rynkowe oraz dobre praktyki rynkowe w obszarze prospectingu. Najważniejsze jednak, że zdobędą profesjonalne umiejętności pozyskiwania klientów i budowania portfela klientów, także generowania wysokiej jakości leadów sprzedażowych.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności pozyskiwania nowego portfela klientów
- Otrzymasz wiedzę na temat oczekiwań rynkowych Klienta
- Poznasz pułapki oraz techniki manipulacyjne stosowane przez sieci
- Rozwiniesz umiejętności generowania leadów sprzedażowych.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Profesional Prospecting Skills
- Realia rynkowe i segmentacja klientów
- Działania prospctingowe
- Metody analizy oferty produktowej na tle konkurencji
- Benchmarki rynkowe oraz dobre praktyki rynkowe
- Badania zadowolenia Klientów oraz wykorzystania aktywnie wyników
- Budowanie zadowolenia Klientów
- Działania cross-selling i up-selling.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone dla pracowników, specjalistów, managerów Działów Obsługi Klienta i Sprzedaży, odpowiedzialnych za poszukiwanie i pozyskanie nowego biznesu oraz kampanie typu up-selling i cross-selling.
STRATEGIA SKUTECZNYCH PREZENTACJI - Strategy of sucessfull presentation
CELE SZKOLENIA: Szkolenie ma na celu ukształtowanie umiejętności kreowania własnego pozytywnego wizerunku oraz skutecznej prezentacji, m.in. podczas spotkań firmowych, prelekcji konferencyjnych dla szerszego audytorium. Szkolenie ma na celu również polepszenie relacji z otoczeniem oraz pokazanie siebie z jak najlepszej strony. Ponadto kluczowym elementem jest rozwój umiejętności otwarcia się na innych ludzi i eksponowania mocnych stron.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności pozytywnego kreowania własnego wizerunku w biznesie
- Otrzymasz wiedzę na temat skutecznej prezentacji podczas wystąpień publicznych
- Poznasz zasady skutecznej prezentacji
- Rozwiniesz umiejętności eksponowania swoich mocnych stron podczas wystąpień publicznych.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Strategy of sucessfull presentation
- Kreowanie własnego wizerunku w biznesie
- Zasady skutecznej prezentacji
- Bariery, blokady, stres – czynniki wpływające na jakość oraz skuteczność wystąpień publicznych
- Metody radzenia sobie ze stresem podczas wystąpień publicznych
- Pułapki prezentacji
- Wyznaczanie oraz realizacja celów spotkań biznesowych
- Wykorzystanie potencjału osobowego strategią skutecznej prezentacji.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Warsztaty obowiązkowe dla managerów, sprzedawców oraz pracowników obsługi bezpośredniej. Zachęcamy do udziału w interaktywnych warsztatach z wykorzystaniem kamery i doradztwa wieloletniego coacha. Podczas zajęć pracujemy na rzeczywistych case study oraz realiach i benchmarkach rynkowych. Każdy otrzymuje informacje zwrotną oraz rekomendowany plan rozwoju.
Up sell/ cross sell oraz Prospecting
CELE SZKOLENIA: Głównym celem projektu jest zwiększenie wiedzy i umiejętności uczestników w obszarze pozyskiwania nowego portfela klientów oraz odzyskiwania klientów utraconych z wykorzystaniem technik prospectingu, cross-selling’u oraz up-sellingu. Nasi doświadczeni trenerzy i praktycy biznesu pokażą jak w praktyce i w odniesieniu do rynku stosować techniki cross-sellingu oraz up-sellingu w biznesie. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma gotowe rozwiązania oraz zostanie wyposażony w wiedzę pozwalającą na efektywne stosowanie jej w codziennej pracy zawodowej przy założeniu, że cross-selling to sprzedaż mało rentownego produktu zaś up-selling to maksymalizacja sprzedaży produktu wysoko rentownego.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności pozyskiwania nowych klientów oraz odzyskiwania klientów utraconych
- Otrzymasz wiedzę z zakresu strategii planowania prospectingu
- Poznasz nowoczesne techniki sprzedaży oraz generowania zysku
- Rozwiniesz umiejętności ukształtowania postawy pro-sprzedażowej
- Rozwiniesz umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami w rozmowie sprzedażowej.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Techniki prospectingu oraz sprzedaży „przy okazji”, czyli sztuka cross-selling’u i up-selling’u
- Skuteczne narzędzia wywierania wpływu w zaawansowanych rozmowach z klientami
- Nowoczesne techniki sprzedaży oraz negocjacji
- Metody pokonywania obiekcji klienta
- Dobre Praktyki Sprzedażowe
- Strategia planowania prospectingu
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami
- Działania maksymalizujące sprzedaż.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla managerów, sprzedawców oraz pracowników obsługi klienta. Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje informacje zwrotną oraz rekomendowany plan rozwoju.
NLP W SPRZEDAŻY
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy z zakresu NLP w sprzedaży – to jedno z najpotężniejszych narzędzi dostępnych w środowisku biznesu. Szkolenie prowadzone jest w interaktywnej formule warsztatowej z wykorzystaniem wielu ćwiczeń, case study, sesji problem solving oraz dyskusji moderowanych. Pracujemy z kamerą. Zajęcia prowadzone są przez doświadczonego trenera i coacha. Nowatorskie ujęcie zajęć pozwala uczestnikom poznać nie tylko narzędzia NLP, ale także wnioskować i odnieść się do benchmarków rynkowych oraz w praktyce realizować założenia sztuki NLP.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności pozytywnego kreowania własnego wizerunku w biznesie
- Otrzymasz wiedzę na temat skutecznej prezentacji podczas wystąpień publicznych
- Poznasz zasady skutecznej prezentacji
- Rozwiniesz umiejętności eksponowania swoich mocnych stron podczas wystąpień publicznych
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- NLP w sprzedaży
- Psychologia NLP w sprzedaży
- NLP jako narzędzie podnoszenia efektywności i skuteczności sprzedaży
- Skuteczne techniki NLP w sprzedaży
- Motywacja pracownika oraz narzędzia rozwoju sukcesu sprzedażowego
- Budowanie por-aktywnej i pro-sprzedażowej postawy
- Sztuka NLP w sprzedaży
- Warsztat – interaktywny trening.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla sprzedawców, pracowników obsługi klienta oraz managerów.
TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU
CELE SZKOLENIA: Szkolenie ma na celu ukształtowanie umiejętności właściwego wykorzystywania technik wywierania wpływu w procesie sprzedaży i obsługi klienta. Podczas zajęć warsztatowych razem z trenerem i coachem ćwiczymy w praktyce wywieranie wpływu społecznego. Razem z uczestnikami planujemy celowe działania na rzeczywistych case klienta wykorzystując wiedzę i benchmarki rynkowe o mechanizmach społecznego zachowania się ludzi.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności właściwego wywierania wpływu w procesie sprzedaży i obsługi klienta
- Otrzymasz wiedzę na temat skutecznych psychotechnik w praktyce
- Rozwiniesz umiejętności aktywnego wyłapywania sygnałów kupna oraz będziesz potrafił zastosować je we właściwym momencie procesu sprzedaży
- Poznasz sposoby posługiwania się nowymi technikami w sposób swobodny i naturalny.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Psychotechniki skutecznego sprzedawcy w praktyce
- Techniki wywierania wpływu w procesie sprzedaży
- Techniki wywierania wpływu a manipulacje
- Reguły wywierania wpływu
- Techniki perswazji oraz sposoby neutralizacji
- Świadomość mowy werbalnej i niewerbalnej
- Techniki stosowania argumentacji racjonalnej opartej na emocjach
- Metody radzenia sobie w rozmowach z klientami w sytuacjach trudnych
UCZESTNICY SZKOLENIA: Warsztaty obowiązkowe dla managerów, sprzedawców oraz pracowników zajmujących się sprzedażą i obsługą klienta, którym zależy na pogłębieniu wiedzy z zakresu technik wywierania wpływu. Każdy otrzymuje informacje zwrotną oraz rekomendowany plan rozwoju.
KREATYWNOŚĆ/MYŚLENIE DYWERGENCYJNE W DZIAŁACH SPRZEDAŻY
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest pobudzenie kreatywności i innowacji w realizacji celów biznesowych, w tym wprowadzanie pomysłów w organizacji i biznesie oraz wprowadzanie zmiany. Trening zostanie poprowadzony pod czujnym okiem doświadczonego trenera i coacha, który wszystkie przygotowane ćwiczenia i case odniesie do rzeczywistych przykładów uczestników oraz organizacji. W ramach ćwiczenia umiejętności abstrahowania posłuży się także benchmarkiem rynkowym oraz sprawdzonymi materiałami.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności pobudzania kreatywności w biznesie
- Otrzymasz wiedzę na temat tworzenia map myśli
- Rozwiniesz umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemów
- Poznasz nowoczesne narzędzia oraz kreatywne techniki wpływające na realizację celów biznesowych
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Siła umysłu oraz tworzenie map myśli (Mind map ping)
- Analiza SWOT
- Debata Oksfordzka
- Skuteczne wykorzystywanie burzy mózgów
- Kapelusze myślowe
- Techniki Kaizen
- Kreatywne rozwiązywanie problemów
- Kreatywne techniki pamięci
- Diagram Ryby - Ishikawa
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla pracowników Działów Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz managerów.
TECHNIKI SPRZEDAŻY RELACYJNEJ – PRACOWNIK JAKO BIZNES PARTNER
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest rozwój umiejętności budowania zyskownych relacji z klientami oraz rozwijaniu poziomu kompetencji jaką jest „Orientacja na cel i nastawienia na klienta”. Każdy z uczestników szkolenia zdiagnozuje swój poziom kompetencji oraz swój styl budowania zyskownych relacji z klientami.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności budowania relacji z klientami
- Otrzymasz wiedzę na temat skutecznej komunikacji, jako płaszczyzny do porozumiewania się z klientem
- Rozwiniesz umiejętności poziomu kompetencji z orientacją na cel klienta
- Poznasz skuteczne techniki sprzedaży relacyjnej
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Proces budowania relacji z klientami w organizacji
- Budowanie biznesu w relacji pracownik-klient
- Skuteczne techniki sprzedaży relacyjnej
- Płaszczyzny porozumiewania się – Model Komunikowania von Thun’a
- Czynniki sukcesu w sprzedaży relacyjnej
- Różnice w komunikowaniu się mężczyzn i kobiet – preferencje w komunikowaniu się a płeć
- Pracownik jako Biznes Partner
- Style poziomu kompetencji.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane dla pracowników Działów Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz managerów, którym zależy na umiejętności budowania zyskownych relacji z klientami.
Chcesz poznać terminy szkoleń?
Przejdź do kalendarium.
Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!