Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
Wspieramy naszych klientów w budowaniu systemów zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji.
Budujemy systemy kompetencyjne; prowadzimy badania satysfakcji i badania zaangażowania pracowników;
Projektujemy, przygotowujemy i aktualizujemy opisy stanowisk pracy; projektujemy szyte na miarę analityczno-punktowe metody wartościowania stanowisk pracy i kompetencji;
Projektujemy i implementujemy systemy premiowania i nagradzania oparte na MBO oraz tworzymy systemy kafeteryjne i systemy motywacyjne dla call center;
Projektujemy i wdrażamy systemy ocen okresowych i ocen efektywności pracy (ocena 180 i 360 stopni). Projektujemy i prowadzimy procesy Assessment Center i Development Center dedykowane dla organizacji naszych klientów.
Wychodzimy z założenia, iż współpraca z nami powinna przyczynić się do wzrostu efektywności procesów w firmie Klienta. Większość projektów doradczych jest przez nas realizowana w oparciu o nowoczesne narzędzia informatyczne
Specjalizujemy się w realizacji usług z następujących obszarów: