Metodologia prowadzonych projektów
Kluczem do osiągnięcia celów szkolenia jest nie tylko uczenie przez doświadczenie oraz właściwy dobór technik aktywizujących, ale także podejście narzędziowe oraz nastawienie na realizacje wskaźników biznesowych.
- Prowadzimy projekty nie tylko standardowe w sali, ale także projekty zdalne, online, wirtualne wykorzystując liczne platformy szkoleniowe.
- Korzystamy z modelu Human Performance Improvement (HPI) - zależ nam na powiązaniu szkoleń i projektów HR z realizacja wskaźników biznesowych
- Przygotowanie projektu szkoleniowego rozpoczynamy od analizy potrzeb szkoleniowych organizacji oraz uczestników poprzez organizację spotkania z reprezentantami firmy zlecającej, przygotowujemy kwestionariusze ankiety dla uczestników, organizujemy spotkania focusowe oraz prowadzimy analizę coachingową dostarczonych rzeczywistych rozmów pracowników, które później analizujemy wspólnie z grupą szkoleniową podczas warsztatu; Poznajemy także środowisko pracy uczestników szkolenia podczas wizyty u klienta; zapoznajemy się z materiałami produktowymi oraz stroną internetową klienta; wykonujemy telefony sprawdzające do uczestników szkolenia
- Naszym celem podczas szkoleń jest rozwój sfery poznawczej, emocjonalnej i społecznej w równym stopniu i przez wszystkich uczestników oraz wyzwolenie wśród uczestników procesu samokształcenia
- Kładziemy nacisk na ekspresje twórczą uczestników, rozwijanie samodzielnego myślenia i autonomię wewnętrzną poprzez wykorzystanie ćwiczeń indywidualnych, grupowych i case study
- W trakcie zajęć łączymy teorię z praktyką: praca grupowa i indywidualna, często z indywidualnymi zadaniami,warsztaty coachingowe – analiza rzeczywistych i symulowanych rozmów; business case
- W szkoleniach naszych wykorzystujemy cykl uczenia się przez doświadczenie wg cyklu D. Kolba; zależy nam na ćwiczeniu umiejętności, nie tylko przekazywaniu wiedzy
- Zależy nam na wykorzystaniu elementów treningu grupowego oraz współpracy zespołowej (efekt synergetyczny)
- Pracujemy z kamerą oraz rzeczywistymi rozmowami dostarczonymi przez klientów oraz wykorzystujemy także laboratorium telefoniczne do nagrywania symulowanych rozmów uczestników z klientami
- Organizujemy szkolenia zamknięte projektowane tylko na potrzeby konkretnej firmy i wyłącznie dla ich pracowników - przy realizacji tej formy szkolenia prowadzimy analizę potrzeb szkoleniowych i dostosowujemy zajęcia ściśle do potrzeb organizacji w bardzo atrakcyjnej i interaktywnej formule
- Prowadzimy także szkolenia otwarte, które pozwalają na uczestnictwo w seminaryjnej formule szkolenia. Szkolenia dostępne dla wszystkich zainteresowanych, którym zależy na wymianie doświadczeń międzybranżowych, porównaniu strategii rozwoju oraz narzędzi skutecznego marketingu i dystrybucji produktów i usług oraz metod komunikacji z klientami. Przy realizacji tej formy szkolenia nie prowadzi się analizy potrzeb szkoleniowych poszczególnych uczestników
- Wzmacniamy efekty po szkoleniu - jedną z opcji tuż po realizacji zajęć szkoleniowych jest wizyta naszego Trenera w siedzibie klienta (najpóźniej jeden miesiąc po szkoleniu, optymalnie: kolejny dzień po szkoleniu). Wizyta ma formę warsztatu sprzedażowego i pracy przy stanowisku uczestników w systemie On the Job training. Podczas wizyty trener prowadzi rozmowy coachingowe odnoszące się do działań sprzedażowych i negocjacyjnych oraz aktywizuje zespół/indywidualnych pracowników do podnoszenia wyników sprzedażowych, wspólnie z Trenerem poszukują efektywnych sposobów na podniesienie konwersji sprzedaży i skutecznych rozmów negocjacyjnych;
- Udostępniamy Pomoc trenerską po zakończeniu szkoleniu - po projekcie szkoleniowym uruchamiamy skrzynkę zapytań Mail Box/Zapytaj Trenera dla uczestników szkolenia.
< Wróć do Home