Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022
Zobacz nas w najnowszym wydaniu Forbes 05/2022 Outsourcing usługi quality monitoringu!
O nas - Eksperci rynku customer service, call contact center.
Ponad 20 - letnie doświadczenie w branży call center i Customer Service
Grupa CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo jest organizacją działającą w obszarze doradztwa i treningu obsługi klienta, sprzedaży, Customer Service oraz call center. Specjalizujemy się w doradztwie w zakresie optymalizacji, reorganizacji i usprawnieniu działania struktur obsługowych i sprzedażowych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Naszą siłą jest zespół trenerów i konsultantów, który od wielu lat przyczynia się do zdobywania przewagi konkurencyjnej oraz umacniania pozycji branży call/contact center. Integrując w ramach brandu CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo interdyscyplinarny zespół ekspertów/praktyków call center, zapewniliśmy naszym klientom kompleksowe i holistyczne spojrzenie na aspekty profesjonalnej obsługi klienta, podnoszenia konwersji sprzedaży oraz budowania i optymalizacji procedur i procesów wyznaczających globalne trendy w obsłudze klienta.
Mamy najszerszy rynkowy benchmark, wieloletnie doświadczenie w pracy z klientami wszystkich branż i specjalizacji. Możemy zaoferować szeroką wiedzę o budowaniu produktów i o sprzedaży poprzez wszystkie kanały dystrybucji. Firma CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo sp. j. wpisana jest do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Ofertę naszą kierujemy do klientów, którzy w swoich działach chcą: