Szkolenia - Ekonomia Behawioralna w Sprzedaży
< Wróć do bloku "Szkolenia zamknięte, Szkolenia online"
Nowość, Nowe techniki sprzedażowe 2022, Nowy temat szkolenia!!!
‘Trening kompetencji sprzedażowych – Techniki modelowania sprzedaży na bazie ekonomii behawioralnej’
Poziom zaawansowany
O EKONOMII BEHAWIORALNEJ
Ekonomia behawioralna pokazuje, jak w prosty sposób sprawić, by ludzie podejmowali najlepsze decyzje. Zostań Architektem Wyborów swojego klienta. Teoria ekonomii behawioralnej bazuje na zasadzie ograniczonej racjonalności. Oznacza to, że o ile w teorii ekonomii człowiek zawsze działa racjonalnie w celu maksymalizacji osiąganych zysków, to wg. ekonomii behawioralnej na nasze działanie wpływają czynniki społeczne i emocjonalne. Innymi słowy, ze względu na ograniczoną zdolność do analizy, nie zawsze podejmujemy wyłącznie racjonalne decyzje. Ekonomia behawioralna, u podstaw której leży nowy system badawczy, definiuje brakujące ogniwa, istniejące między racjonalnymi reakcjami, a tym, co robimy naprawdę.
CELE SZKOLENIA
Celem głównym szkolenia jest poznanie nowych technik sprzedażowych, zwiększenie portfela klientów oraz konwersji sprzedaży, także wzrost wskaźnika satysfakcji klientów (NPS). Cele szczegółowe:
-
wejście na wyższy poziom sprzedaży poprzez poznanie nowych technik opartych o znajomość heurystyk / reguł decyzyjnych klientów
-
rozwój umiejętności bycia „architektem wyborów” Klientów poprzez zastosowanie wiedzy o ekonomii behawioralnej w sprzedaży telefonicznej
- praktyczne wykorzystanie zasad i wiedzy o ekonomii behawioralnej (która systematyzuje i opisuje błędy poznawcze oraz reguły decyzyjne klientów– heurystyk – wynikające ograniczonej racjonalności)
- rozwój postaw pro-sprzedażowych i pro-aktywnych w zakresie pozyskiwania nowych klientów
- wzrost umiejętności sprzedażowych w zakresie modelowania sprzedaży (nawigowanie Klientów na wybrane produkty), sprzedaż poprzez zaspakajanie potrzeb oraz wywoływanie pilności zakupu).
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Poznasz nowe techniki sprzedażowe oparte na zasadach ekonomii behawioralnej
- Zostaniesz „architektem wyborów” Klientów poprzez zastosowanie wiedzy o ekonomii behawioralnej w sprzedaży
- Będziesz zmotywowany, pełen inspiracji i chęci do sprawdzenia nowej wiedzy
- Otrzymasz argumentarium sprzedażowe na typowe obiekcje klientów dostosowane do własnego produktu
- Otrzymasz ‘One Pagery’ - pigułka wiedzy w postaci dwustronicowego podsumowania najważniejszych treści szkoleniowych.
- Uczestnicy zaplanują swój indywidualny Action Plan (Co przestanę robić, Co zacznę robić, Od kiedy)
- Uczestnicy otrzymują do wykonania zadanie wdrożeniowe w ramach utrwalenia wiedzy i umiejętności sprzedażowych.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Ekonomia behawioralna – nowa inspiracja w procesach sprzedażowych
- Projektowanie wyborów swojego klienta
- Cechy procesów myślowych: myślenie w dwóch systemach - System 1 (szybki i automatyczny) System 2 (powolny i refleksyjny). Uproszczone reguły decyzyjne: przewaga decydowania przez Klientów w Systemie 1
- Przewidywalność nieracjonalności decyzji klientów. Racjonalność i nieracjonalność zachowań ekonomicznych, paradoksy racjonalności. Ekonomiczne wyjaśnienie decyzji zakupowych
- Nasz wpływ na podejmowane przez Klientów decyzje na bazie heurystyk: jak zostać „architektem behawioralnym” wyborów swojego Klienta
- Modelowanie sprzedaży w celu nawigowania klienta na wybór rekomendowanej usługi
- Technika wywiadu motywującego klienta do rekomendowanego wyboru – zastosowanie pytań coachingowych
- Nowe podejście – Przejście od pokonywanie obiekcji do rozmowy o obiekcjach
- Warsztaty sprzedażowe - ciekawe, inspirujące i bardzo edukacyjne.
UCZESTNICY SZKOLENIA
Szkolenie przeznaczone jest pracowników sprzedaży, obsługi klienta, konsultantów telefonicznych oraz dla wszystkich osób, którym zależy na rozwijaniu postawy pro-sprzedażowej oraz poznaniu nowych technik sprzedażowych.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 2 dni szkoleniowe. Liczba uczestników – do 12 osób.
W CENIE:
- raport po szkoleniu/Plan rozwoju
- certyfikaty uczestnictwa
- materiały szkoleniowe i One Pager/ mini pigułka wiedzy
- na życzenie prezentacja u Klienta po szkoleniu
- panel dyskusyjny w trakcie szkolenia
- pomoc trenerska po szkoleniu dla uczestników - skrzynka Mail Box/Zapytaj Trenera
MIEJSCE SZKOLENIA: siedziba Klienta Zlecającego lub miejsce wskazane przez CCTRAINING Szkolenia & Doradztwo
Napisz do nas!
Zapraszamy również na szkolenia indywidualne/otwarte w obszarach:
Sprzedaż, negocjacje, telesprzedaż
Przywództwo i kompetencje osobiste w sprzedaży