Trudny klient - techniki pokonywania obiekcji: outframing i reframing
< Wróć do bloku "Szkolenia indywidualne, Szkolenia online"
Zapraszamy na szkolenie "Trudny klient - techniki pokonywania obiekcji: outframing i reframing"
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy z zakresu nowatorskich technik pokonywania i niwelowania obiekcji klientów. W trakcie szkolenia uczestnicy poznają nowe metody rozpoznawania i pokonywania obiekcji klientów, czyli outframing i reframing. Przeramowanie uprzedzeń i uprzedzanie obiekcji to dziś nowatorskie i skuteczne podejście do partnerskiej rozmowy z klientami, pozwalające na rozwijanie kompetencji pracowników w obszarze obsługi klientów i obsługi trudnych sytuacji.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
- Rozwiniesz umiejętności na temat nowoczesnych technik pokonywania obiekcji
- Otrzymasz wiedzę z zakresu wykorzystywania języka "cech i korzyści" w celu przyciągnięcia i utrzymania uwagi klienta
- Poznasz sposoby radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych z klientami
- Poznasz nowatorskie podejście do partnerskiej rozmowy z klientami.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
- Techniki outframingu i reframingu
- Psychologia zastrzeżeń
- Czym są obiekcje klienta?
- Metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów
- Skuteczna argumentacja – język korzyści
- Metody radzeniami sobie z emocjami własnymi oraz klienta w sytuacjach trudnych
- Struktura perswazji wpływająca na motywację klienta
- Techniki domykania sprzedaży.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie dedykowane jest do osób zajmujących się sprzedażą oraz obsługą klienta. Zajęcia zostaną dostosowane do specyfiki i rzeczywistych sytuacji uczestników, tak aby sami zainteresowani mogli w praktyce nauczyć stosowania techniki outframingu i reframingu. Doświadczony trener i coach będzie dawał gotowe rozwiązania oraz wspólnie z grupą generował pomysły na niwelowanie obiekcji klientów.
Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikaty szkoleniowe.
Podaj swój termin szkolenia. Dostosujemy się!
Potrzebujesz więcej informacji?
Napisz do nas
Dołącz do nas na Facebooku >>>
<<<
< Wróć do Home